سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸

گپ بازیگر باسابقه با سینماپرس؛

پاک نیت: بعد از یکسال و نیم بیکاری این روزها مشغول بازی در سریال ویدئویی «شهرزاد» هستم

محمود پاک نیت در نشست خبری  فیلم « ترنج» به کارگردانی مجتبی راعی

سینماپرس: محمود پاک نیت بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون گفت: پس از یکسال و نیم بیکاری که به دلیل فیلمنامه های پیشنهادی بسیار ضعیف و رقم های دستمزد بسیار سطح پایین بود این روزها مشغول بازی در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی هستم که قرار است به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش شود.

بازیگر سریال تلویزیونی «پدر سالار» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: بدون اغراق باید عنوان کنم فیلمنامه «شهرزاد» یکی از بهترین هایی بود که طی تمام دوران فعالیت هنری ام به من پیشنهاد شد. متن این سریال با ظرافت بسیار زیادی نوشته شده و همین مهم مرا ترغیب به بازی در آن کرد.

وی ادامه داد: «شهرزاد» سریالی عاشقانه است که در بستری از حوادث تاریخی داستان خود را روایت می کند. وقایع این سریال در سال های ۱۳۳۱ و ۱۳۳۲ می گذرد و داستان یک خانواده بزرگ را روایت می کند که تمامی اعضای خانواده زیر نظر شخصی به نام «بزرگ آقا» روزگار می گذرانند و اتفاقاتی با توجه به حوادث تاریخی و سیاسی آن دوران برایشان رخ می دهد که کل داستان «شهرزاد» را شکل می دهد.

بازیگر فیلم سینمایی «مرد عوضی» سپس از علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و... به عنوان سایر همکارانش در این سریال نام برد و اظهار داشت: من خوشحالم که با عوامل کاربلد و همدلی در این سریال کار می کنم و امیدوارم که این سریال مانند اغلب آثار آقای فتحی بتواند مخاطبان زیادی را به سوی خود جذب نماید.

پاک نیت در بخش دیگری از این گفتگو با تأکید بر اینکه «مدیوم» سینما یا تلویزیون و ویدئو هیچ گاه برای من مهم نیست و تنها می خواهم کار فرهنگی ام را به بهترین شکل ممکن برای مردم میهنم انجام دهم و به آن ها خدمت کنم خاطرنشان کرد: متأسفانه طی سال های اخیر به دلیل نگاه های سردستی این امکان تاحدودی از من سلب شده است. بودجه و فیلمنامه های ضعیف باعث تولید آثار نازل در سینما و تلویزیون شده و به خصوص در صدا و سیما هیچ کار خوبی تولید نمی شود.

بازیگر سریال تلویزیونی «ساختمان ۸۵» در خاتمه این گفتگو افزود: امیدوارم دوباره در تلویزیون ایران شاهد تولید آثاری باشیم که بتواند مردم را از دیدن سریال های مبتذل خارجی بازدارد و آن ها را به سوی آثار بومی و ارزشمند ایرانی سوق دهد.

گفتنی است؛ محمود پاک نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. این بازیگر پرتوان با مجموعه پرطرفدار «روزی روزگاری» به محبوبیت دست یافت. و محبوبیت او با مجموعه‌های «پدر سالار» و «پس ازباران» ادامه یافت. او در سریال «یوسف پیامبر» در نقش حضرت یعقوب ایفای نقش کرده است. پاک نیت همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.