شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۳

علیرضا جلالی به سینماپرس خبر داد

شش دقیقه از «چاقی» کم شد/ «پایان خدمت» در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود

فیلم سینمایی چاقی به کارگردانی راما قویدل

سینماپرس: علیرضا جلالی تهیه کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «پایان خدمت» در گروه هنر و تجربه و کوتاه شدن فیلم سینمایی «چاقی» برای اکران عمومی خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «چاقی» گفت: با چند پخش کننده برای اکران فیلم سینمایی وارد مذاکره شده ایم و امیدواریم بتوانیم این فیلم را در نیمه اول سال آینده به اکران عمومی درآوریم.

تهیه کننده سریال «دولت مخفی» در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: با توجه به بازخوردهای نمایش فیلم در جشنواره 6 دقیقه از آن کوتاه تر شده است تا فیلم از ریتم بهتری برخوردار شود.

این فیلم نخستین تجربه بلند سینمایی راما قویدل در مقام کارگردان به شمار میرود که در بخش نگاه نو سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد.

این تهیه کننده سینما در پایان این گفتگو در مورد فیلم سینمایی «پایان خدمت» ساخته حمید زرگر نژاد توضیح داد: قرار است این فیلم در گروه هنر و تجربه به نمایش عمومی درآید.

وی در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم فجر توضیح داد: پس از نمایش در جشنواره دوسال پیش فجر، مستانه مهاجر تدوین مجددی روی فیلم انجام داده است.

جلالی توضیح داد:  همچنین علی ابوالصدق (صداگذاری) و امیر توسلی نیز موسیقی این فیلم را نواخت که در فیلم پس از نمایش در چند فستیوال خارجی هم حضور پیدا کرد و اندکی کوتاه شد.

برپایه این گزارش، «پایان خدمت» مضمونی اجتماعی دارد و روایتگر سربازی است که در روزهای پایانی خدمت سربازی خود درگیر اتفاقاتی می‌شود.

بنابراین گزارش، سعید راد، جمشید مشایخی، امیر جدیدی، هدی زین العابدینی، رامین راستاد، رامسین کبریتی و محمد فیلی در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مینا دختری که به همراه چند مامور در راه انتقال به خانه سلامت و پزشکی قانونی در شیراز می باشد، در بین راه با یکی از سربازها متواری شده و سعید راد که ایفاگر نقش افسر نگهبان می باشد به دنبال آن ها راهی جاده می شود و ...

بعلیرضا جلالی و حمید آخوندی  در کارنامه خود فیلم موفق «روز سوم» ساخته محمد حسین لطیفی و سریال «دولت مخفی» به کارگردانی راما قویدل و ...را به ثبت رسانده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.