جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳

به تهیه کنندگی محمد رضا شفاه

خردمندان: انیمیشن کوتاه «آنتراکت» را با موضوع جنگ غزه در دست ساخت دارم

محمد خردمندان

سینماپرس: محمدرضا خردمندان کارگردان انیمیشن اظهار داشت: ساخت یک فیلم انیمیشن سه بعدی با عنوان «آنتراکت» را با موضوع جنگ غزه بر عهده دارم که در مرحله تولید است و تا خردادماه سال آینده آماده نمایش خواهد شد.

خردمندان در گفتگو با سینماپرس از موضوع این انیمیشن گفت و اظهار داشت: در این انیمیشن ۷ دقیقه ای موقعیت یک سرباز اسرائیلی را به تصویر کشیده ایم که از فاصله ای دور سوژه های خود را مورد هدف قرار می دهد. ساخت این انیمیشن در زمان بحبوحه جنگ غزه به ذهن من رسید و برای ساخت آن صبر کردم تا تحت تأثیر احساسات اقدام نکنم. در ساخت این انیمیشن سعی بر انتقال مفهومی انسانی و جهانی داشتیم.

وی در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: مضمونی که این فیلم به مخاطب ارائه می دهد یک مضمون ضد اسرائیلی است. ما برای نمایش این فیلم در جشنواره های خارجی نیز برنامه هایی داریم اما با توجه به مضمونی که دنبال می کند نمی دانم جشنواره های خارجی چه واکنشی نسبت به آن نشان خواهند داد و به همین دلیل اقبال چندانی برای دریافت جایزه در عرصه بین الملل برای «آنتراکت» نمی توان در نظر گرفت.

فیلم انیمیشن «آنتراکت»

این کارگردان افزود: تمام تلاش ما بر این است که اولین اکران این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران در مهر سال آینده صورت گیرد و در عرصه های داخلی نیز نمایش آن را در جشنواره های مختلف در نظر گرفته ایم که امیدواریم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

خردمندان در پایان عوامل ساخت «آنتراکت» را معرفی کرد و گفت: نویسندگی و کارگردانی این فیلم را خودم بر عهده داشتم. بهزاد رجبی پور به عنوان کارگردان فنی و سرپرست انیمیشن، علیرضا رنجبر شورایی مدیر تولید، مجتبی ندرلو در سمت کانسپت ارتیست، میثم برزا در مقام طراح شخصیت و استوری برد، اعظم مهدی زاده انیماتور، امید نژاد نیک در سمت مدلینگ، نورپرداز و فضاسازی و محمدرضا شفا در مقام تهیه کننده در ساخت با ما همکاری کردند. ضمن اینکه در ساخت این انیمیشن از حمایت های باشگاه فیلم سوره نیز بهره مند شدیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.