سه‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸

صادق دقیقی به سینماپرس خبر داد

یک دقیقه به «تا آمدن احمد» اضافه شد/ اکران؛ در انتظار نتیجه مذاکره پخش کننده با سازمان سینمایی

صادق صادق دقیقی در نشست خبری فیلم سینمایی«تا آمدن احمد»

سینماپرس: صادق صادق دقیقی کارگردان سینما با بیان اینکه یک دقیقه به فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» اضافه شده است، از مذاکره برای اکران این فیلم با حبیب اسماعیلی سخن گفت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: با حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش مولود رسانه برای اکران فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» وارد مذاکره شده ایم اما ایشان هشت فیلم خود را برای اکران سال آینده انتخاب کرده اند و قرار است به زودی با سازمان سینمایی جلسه ای برگزار کنند تا بتوانند مجوز اکران یک فیلم دفاع مقدسی را هم در سال آینده داشته باشند.

وی افزود: همچنان منتظر هستیم این جلسه برگزار شود تا تکلیف نهایی این فیلم سینمایی مشخص شود.  

کارگردان «بزرگ مرد کوچک» در مورد تغییرات احتمالی این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: با توجه با بازخوردهای مختلف و به دلیل تعجیل در ارسال این فیلم به این جشنواره فیلم فجر،  کمی از زمان فیلم کوتاه شده بود اما در حال حاضر یک پلان به فیلم اضافه شده است.

وی گفت: در نهایت یک دقیقه به زمان کلی فیلم افزوده ایم و حالا فیلم از ریتم بهتری برخوردار شده است.  

صادق صادق دقیقی در پایان این گفتگو  به نحوه شكل‌گيری این فيلم اشاره کرد و توضیح داد: طرح اين فيلم را بر اساس یک داستان واقعی نوشته‌ و با برداشتی آزاد كار كرده‌ام،  داستان اين فيلم در سال ۶۴ رخ داده است. فيلم من تنها به جنگ نپرداخته بلكه در آن دغدغه‌های مردم جزیره خارک هم ذكر شده كه در كنار آن تبعات جنگ  هم بازگو شده است.

برپایه این گزارش، داستان فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می افتد و روايتگر يک خانواده شهيد در جزيره خارک است. در اين فيلم احمد از نيروهای جمعيت هلال احمر است که شهيد می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند.

 بازیگران عبارتند از: مهدی فقیه، افسر اسدی، پرهام دلدار، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، حسین قفلی، جواد فولادی، سینوهه دانشمند، حسن علیرضایی و... و.

پیش از این فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی در جشنواره سی و یکم  فیلم فجر به نمایش درآمده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.