دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

رمضان زاده به سینماپرس خبر داد:

«حکایت عاشقی» برای نمایش عمومی ۷ دقیقه کوتاه می‌شود

احمد رمضان زاده در نشست خبری فیلم سینمایی«حکایت عاشقی»

سینماپرس: احمد رمضان زاده کارگردان سینما صبح امروز از کوتاه شدن ۷ دقیقه از فیلم سینمایی «حکایت عاشقی» برای اکران عمومی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: برای اکران سراسری این فیلم سینمایی هنوز تصمیمی نگرفته ایم و بخاطر موضوع جهانی فیلم متقاضی حضور در بخش بین الملل سی و سومین جشنواره فیلم فجر نیز هستیم.  

این کارگردان سینما در ادامه  یادآور شد: کاش قبل از نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر یک اکران خصوصی برای اهالی رسانه و منتقدان برگزار می کردم و زودتر از نظرات آنها مطلع شدم.

رمضان زاده در ادامه بیان داشت: به دفعات مختلف با مردم به تماشای این فیلم در سالن های مختلف سینما نشستم و خیلی بازخوردهای مثبت و قابل توجهی را دریافت کردم؛ امیدوارم در ساخته های آتی به نکات مطروحه از سوی مردم، کارشناسان و اهالی رسانه سینما جامه عمل بپوشانم و بتوانم سیر صعودی در سینما داشته باشم.

وی به چگونگی شکل گیری و پروسه تولید این اثر سینمایی اشاره کرد و توضیح داد: فیلمنامه «حکایت عاشقی» طی ۲ سال  نوشته شد و ساختن آن به مدت ۳ سال به طول انجامید، این فیلم در شرایط بسیار سختی ساخته شده و به همین خاطر معتقدم در دشوار ترین شرایط عشق است که باعث دلگرمی همه ما می شود.

احمد رمضان زاده در پایان این گفتگو یادآور شد: فیلم عاشقانه است اما حال و هوای تلخی در آن دیده می شود چرا که بازگو کننده روایات جنگ است؛ جنگی که بعد از ۲۰ سال آثار تلخی را از خود به جا می گذارد و همیشه با خاطرات تلخ آن مواجه هستیم و  سعی کردم با عشق اساطیری دهه ۶۰  بتوانم این فیلم سینمایی  را به سرانجام برسانم.

برپایه این گزارش، «حکایت عاشقی» دومین ساخته احمدرضا رمضان‌زاده است. این فیلم درباره یک عکاس جنگ است که اولین نفری است که بعد از بمباران شیمیایی حلبچه به این منطقه وارد می‌شود و از آن عکاسی می‌کند. این عکاس طی این سفر با زنی آشنا می‌شود و ماجراهای عاشقانه‌ای میان آن‌ها اتفاق می‌افتد. نکته جالب در مورد این فیلم نیز این هست که داستان آن واقعی و برگرفته از داستان زندگی احمد ناطقی است.

 بهرام رادان، شیلان رحمانی، شوان عطوف، قطب الدین صادقی، بهمن زرین پور، کیمیا مواد خانی، محمد بکتاش، نرگس امینی وحسین اعتماد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: احمد رمضان زاده/ نویسنده: احمد رمضان زاده، مسعود جعفری جوزانی، محمود اربابی/ تهیه کننده: مسعود جعفری جوزانی/ مدیر فیلمبرداری: محمد آلادپوش/ صدابردار، صداگذار: ایرج شهزادی/ طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان/ طراح چهره پردازی: مجید اسکندری/ جلوه های ویژه میدانی: محسن روزبهانی/ جلوه های ویژه کامپیوتری: رضا معتمدی/ تدوین: نیما جعفری جوزانی/ موسیقی: ارشک رفیعی/ مجری طرح: آزیتا موگویی/ مشاور رسانه ای: شادی رفاهی/ عکاس: علی نیک رفتار.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.