دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۸

فیلمی با موضوع جنایات داعش در انتظار بودجه

«فرشتگان قصاب ۲» در انتظار دستور «تابش»/ قهرمانی: ایوبی مدتهاست دستور مساعدت داده است

حضور محمد قهرمانی در غرفه در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: محمد قهرمانی تهیه کننده سینمای ایران گفت: فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب۲» با موضوع جنایت داعش و تکفیری ها به کارگردانی سهیل سلیمی در صورت موافقت مدیر عامل جدید بنیاد فارابی و پس از تأمین بودجه از سوی ای بنیاد که دستور آن مدت ها قبل از سوی حجت الله ایوبی ابلاغ شده است به زودی جلوی دوربین می رود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: همان گونه که از سابقه کاری ام پیداست من یکی از تهیه کنندگانی هستم که به حوزه جنگ نرم و پرداختن به آن در سینما بسیار اهمیت می دهم چرا که معتقدم ورود به ساخت چنین فیلم هایی می تواند یک پاسخ محکم و کوبنده به تمامی کسانی باشد که در سینمای دنیا علیه ارزش های اعتقادی و دینی ما به پا خاسته و به نوعی با ما در حال جنگ هستند.

وی ادامه داد: از این رو فیلمنامه «فرشتگان قصاب۲» را یکی از بهترین های این حوزه ارزیابی می کنم که در آن به جنایت های وحشیانه تکفیری ها اشارات خوبی شده است است و آن را در اولویت تولید قرار دادم.

قهرمانی در ادامه این گفتگو اظهار داشت: چندی قبل رئیس سازمان سینمایی اعلام کردند که از فیلم های استراتژیک حمایت خواهند کرد اما با توجه به اینکه خلاء پرداختن به موضوعات حساس و استراتژیک در سینمای ما به شدت حس می شود همچنان ما منتظر سرمایه گذاری دولت برای تولید این فیلم هستیم. ما باید آگاه باشیم که ساخت فیلم هایی مانند «فرشتگان قصاب» و امثال این آثار که به جنبه های سیاسی و جنگ نرم می پردازند می تواند برای حکومت اسلامی ما وجهه های مثبت زیادی را در پی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تغییر مدیریت های مکرر در بنیاد سینمایی فارابی باعث عقب افتادن تولید «فرشتگان قصاب۲» شده است خاطرنشان کرد: در زمان مدیریت آقای جعفری جلوه قرار بود که این فیلم مورد حمایت بنیاد سینمایی فارابی واقع شود اما درست همان زمانی که آقای ایوبی ما را نزد ایشان فرستادند بنیاد سینمایی فارابی با تغییر مدیریت مواجه شد و ما چند قرار با آقای حیدری خلیلی گذاشتیم که ایشان هم کاری برای ما انجام ندادند و در حال حاضر هم منتظر هستیم که آقای تابش به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد سینمایی فارابی هرچه سریع تر کارهای این فیلم را انجام دهند تا بتوانیم هرچه سریع تر این اثر را جلوی دوربین ببریم.

قهرمانی سپس از کشورهای عراق و سوریه به عنوان لوکیشن های احتمالی این فیلم سینمایی نام برد و گفت: از آنجا که داستان این فیلم سراسر در کشورهای عربی می گذرد بهتر است به دلیل رئال تر بودن فضا فیلمبرداری ما در این کشورها انجام شود اما اگر بنا به دلایلی از جمله مشکلات امنیتی موفق به فیلمبرداری در این کشورها نشویم مجبوریم در ایران و با ساخت دکور «فرشتگان قصاب۲» را جلوی دوربین ببریم.

این تهیه کننده در خاتمه این گفتگو ابراز امیدواری کرد فیلم هایی از این دست بتوانند در سینماها اکران خوبی بگیرند و رسانه ها نیز مردم را به تماشای آن ها تشویق کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.