دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

به سینماپرس اعلام کرد

قناعت: فیلمنامه ای با موضوع انقلاب را در دست نگارش دارم/ «دزد و پری» تا هفته دیگر آماده اکران می‌شود

حسین قناعت

سینماپرس: حسین قناعت کارگردان سینما صبح امروز از ساخت آنونس فیلم سینمایی «دزد و پری»توسط پریسا پروین نیا خبر داد و گفت: نسخه نهایی این فیلم تا هفته آینده آماده نمایش خواهد شد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است اوایل هفته آینده درخواست پروانه نمایش را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل بدهیم و همزمان پیگیر اکران نوروزی این فیلم سینمایی با چند پخش کننده نیز هستیم.

کارگردان «من و نگین دات کام» در ادامه افزود: اگرچه سینمای کودک همواره از مهجوریت خاصی برخوردار است اما فیلم سینمایی  «دزد و پری» علاوه بر جذب مخاطبان کودکان، توان جذب مخاطبان بزرگسال را هم دارد.

این کارگردان سینما در ادامه پیرامون پیش بینی از فروش فیلم اش بیان داشت: همواره سعی کرده ام آثار متفاوت و البته به روز را با توجه به نیاز کنونی ژانر کودک بسازم و امیدوارم این فیلم نیز با خانواده ها ارتباط خوبی برقرار کند و از فروش قابل توجهی برخوردار شود.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «دزد و پری» با نام قبلی «پلیس مهدکودک» حكایت پدربزرگ بازنشسته نیروی انتظامی است كه بچه هایش برای سرگرم شدن او مهد كودك خانگی تاسیس می كنند. اما او با بچه ها مانند سربازان در سربازخانه رفتار می كند تا اینكه كودكی دزدیده می شود و پدر بزرگ و بچه ها به تعقیب ودستگیری سارق می پردازند.

بهزاد فراهانی، بهنوش بختیاری، رابعه اسکویی، رامین ناصرنصیر، نادر سلیمانی، نگین معتضدی، مرتضی زارع، حمید کاشانی، مهدی تارخ، کاظم برزگر، فرشاد حسینی موحد و سارا روستاپور بازیگران این فیلم و محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی و پارسیا شکوری‌فرد بازیگران کودک این فیلم هستند.

وی در پایان این گفتگو در مورد کارهای آتی خود توضیح داد: در حال حاضر مشغول اتمام نگارش یک فیلم سینمایی با نام موقت «ما نباید بمیریم» هستم که احتمالا نام این فیلم تغییر خواهد کرد. این فیلم در ژانر انقلابی به شمار می رود و بصورت اپیزودیک روایت سه زن از سه نسل است.

این کارگردان سینما در ادامه در مود زمان کلید خوردن این فیلم توضیح داد: در صورت دریافت پروانه ساخت و تأمین سرمایه تولید فیلم امیدوارم بتوانیم این فیلم را اردیبهشت سال آینده جلوی دوربین ببریم.

بنا بر این گزارش، حسین قناعت متولد سال ۱۳۴۴ آمل است. وی فعالیت سینمایی خود را سال ۱۳۷۲ به عنوان دستار کارگردانی با فیلم سینمایی «تیک تاک» به کارگردانی محمدعلی طالبی آغاز کرد.

«زخم شانه حوا»، «ماجراهای اینترنتی» و «من و نگین دات کام» در کارنامه سینمایی حسین قناعت به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.