دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

نقد شفاهی فیلم های اکران/

خرازی ها: «روزگاری عشق و خیانت» برملا کننده ماهیت صهیونیست‌هاست

روزگاری عشق و خیانت

سینماپرس: یک منتقد سینما با بیان اینکه فیلم داود بیدل از شخصیت‌پردازی حرفه‌ای برخوردار است گفت که این فیلم بدون اغراق و پیام‌های شعاری توانسته ماهیت صهیونیست را بر ملا کند.

شهرام خرازی ها، منتقد سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» به کارگردانی داود بیدل اظهار داشت: این فیلم هم مصرف داخلی دارد و هم در سطح بین المللی قابل عرضه است.مسلماً جشنواره های فرنگی به چنین آثاری مجال خودنمایی نخواهد داد و این وظیفه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که زمینه عرضه بین المللی فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» را مهیا کرد.

وی تصریح کرد: فیلم «روزگاری عشق و خیانت»  از سناریوی حساب شده و محکمی برخوردار است و مهمترین امتیاز فیلم باورپذیر ساختن رخدادهای تاریخی است و باوراندن کاراکترهایش است، شخصیت پردازی در این فیلم بسیار حرفه ای به انجام رسیده است.

این منتقد و روزنامه نگار در ادامه بیان داشت: فیلم همچنین از ریتم مناسبی برخوردار است و تماشاگر از تماشای آن به هیچ وجه خسته نخواهد شد.

شهرام خرازی ها در پایان این گفت و گو خاطرنشان کرد: مفهوم حکومت پنهان صهیونیست، ایده بنیادین این فیلم محسوب می شود. متاسفانه تعداد این قبیل آثار در سینمای ایران اندک شمار است و جشنواره فیلم فجر هر ساله باید حداقل ده فیلم حاوی پیام های ضد صهیونیستی ساخته شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.