چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

در گپی با خبرنگار سینماپرس عنوان کرد

داود رشیدی: کسالت جسمی مانع از حضورم در آثار و برنامه های سینمایی است/ همچنان مایل به بازیگری هستم

«داوود رشیدی» بازیگر سینما،تئاتر،تلویزیون

سینماپرس: داود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: مدت ها است به دلیل کسالت نتوانستم در سینما حضور داشته باشم و امیدوارم سال آینده شرایطی فراهم شود تا دوباره بتوانم مانند سال های دوران جوانی در سینمای ایران حضور داشته باشم.

بازیگر فیلم سینمایی «کمال الملک» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: البته جدا از مسئله کسالت یکی دیگر از دلایلی که باعث دور ماندن من از عرصه بازیگری شده نداشتن هیچ گونه پیشنهاد خوب و تاثیر گذاری است که هم من بتوانم از توان اجرای آن نقش ها بربیایم و هم آن کاراکتر، پتانسیل و کارکرد خوبی در روند فیلمنامه داشته باشد. از این رو مطمئن باشید اگر نقش خوبی به من پیشنهاد شود و شرایط جسمانی هم به من اجازه دهد با کمال میل آن را بازی خواهم کرد.

رشیدی با تأکید بر اینکه من مایل هستم در محافل و جشن های سینمایی حضور داشته باشم اما کسالت به من این اجازه را نمی دهد اظهار داشت: هرچند که من به صورت فیزیکی در مراسم و برنامه های سینمایی حضور ندارم اما دورادور سینمای ایران را دنبال می کنم و بسیاری از فیلم های خوب سینمای ایران و جهان را به توصیه دوستانم تماشا می کنم.

وی در عین حال گفت: اما آنچنان در حال حاضر با سریال های تلویزیونی که این روزها ساخته می شود نمی توانم ارتباط برقرار کنم و از این رو ترجیح می دهم زیاد تلویزیون نبینم!

این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در خاتمه این گفتگو عنوان کرد: امیدوارم سال ۹۴ سال خوب و خوشی برای تمامی مردم سرزمینم به ویژه تمامی اهالی سینمای ایران باشد و تمام دست اندکاران هنر هفتم بتوانند با شور و انرژی بیشتری در سال جدید به فعالیت های خود ادامه دهند. همچنین امیدوارم دست اندکاران فرهنگ و هنر کشور بیش از گذشته به هنر این مرز و بوم به ویژه تئاتر اهمیت بدهند.

گفتنی است؛ داود رشیدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و تئاتر ایران است و جزو معدود بازیگرانی است که دارای نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. وی همسر احترام برومند بازیگر سینما و تلویزیون و پدر لیلی رشیدی بازیگر محبوب سینما و تلویزیون ایران است. رشیدی از سال ۱۳۵۰ با فیلم سینمایی «فرار از تله» وارد عرصه بازیگری سینما گردید و علاوه بر بازیگری و کارگردانی در سینما، تلویزیون و تئاتر به تهیه کنندگی سینما نیز روی آورد. او تاکنون در بیش از ۱۰۰ اثر هنری به عنوان بازیگر حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.