چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

پس از پایان جلسه شورای صنفی نمایش

فرجی: اظهار نظرها در مورد اکران نوروزی فقط حدس و گمان است

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش پس از جلسه شورای صنفی نمایش گفت: اظهار نظرها در مورد آثار نوروزی در حد حدس و گمان است و تا زمانی که اثری پروانه نمایش دریافت نکند ، اکران نوروزی آن قطعی نیست.

وی به خبرنگار سینماپرس در مورد اعلام پخش کنندگان و برخی از تهیه کنندگان سینما برای اکران نوروز توضیح داد و گفت: اظهار نظرها در مورد آثار نوروزی در حد حدس و گمان است و تا زمانی که اثری پروانه نمایش دریافت نکند ، اکران نوروزی آن قطعی نیست.

فرجی در ادامه افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم های مد نظر اکران نوروز را در اولویت خود قرار خواهد داد تا با صدور مجوز پروانه نمایش در جلسات آتی فیلم های اکران نوروز معرفی شوند.

همچنین سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات جلسه عصر امروز شورا اظهار داشت: در جلسه امروز قرارداد اکران فیلم سینمایی «ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه» ساخته ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی حسن کلامی منعقد شد و این فیلم از صبح امروز در گروه آزاد اکران خود را آغاز کرده است.

بنابراین گزارش، این فیلم نخستین اثر بلند سینمایی «ابراهیم ابراهیمیان» محسوب می شود که پخش آن بر عهده حبیب اسماعیلی (رسانه فیلمسازان) است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می دهد و ...

عوامل تولید این فیلم عبارتند از:

نویسنده فیلمنامه: سارا سلطانی، ابراهیم ابراهیمیان، کارگردان: ابراهیم ابراهیمیان، مدیر فیلمبرداری:  علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، مدیر صدابرداری: عباس رستگارپور، طراحان گریم: فاطمه کمالی، زهرا کمالی، عکس: مهدی دلخواسته، منشی صحنه: ندا آصف، مجری طرح و برنامه ریز: سحر صباغ سرشت، سرمایه گذار: وحید جمالی، تهیه کننده: حسن کلامی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.