یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸

فرشته مهدی زاده خبر داد:

صدور پروانه نمایش برای «آوا»/ پخش فیلم به حبیب اسماعیلی واگذار شد

دایره داوود

سینماپرس: فرشته مهدی زاده تهیه کننده سینما از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «آوا» به کارگردانی سیامک کاشف آذر خبر داد.

وی  به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد به تازگی پخش این فیلم سینمایی به حبیب اسماعیلی (شرکت مولود رسانه) واگذار شده و قرار است «آوا»  نیمه اول سال آینده به نمایش عمومی درآید.  

تهیه کننده فیلم سینمایی «یکی میخواد باهات حرف بزنه» در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان توضیح داد: در این فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در جشنواره کودک اصلاحات اندکی صورت گرفته و حدود ۵ دقیقه از فیلم کوتاه تر شده است.

مهدی زاده ادامه داد:  کمی جلوه های ویژه به این فیلم سینمایی اضافه شده و مونتاژ سکانس های پایانی آن نیز دستخوش تغییراتی اندکی شده است.

وی در پایان این گفتگو ادامه بیان داشت:  یکی از اساسی ترین اقداماتی که انجام دادیم این است که به جای موسیقی انتخابی که در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان برای فیلم لحاظ کرده بودیم، هادی رحمانی، موسیقی متنی جدید برای این فیلم نواخته است.

برپایه این گزارش، حسین یاری، بهنوش طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، کریم اکبری مبارکه، شهین تسلیمی و جمشید هاشم پور از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین آرشام طالبی و شایان شاهسون بازیگران نونهال فیلم سینمایی «آوا» هستند.

 داستان فیلم که در ابتدا «دایره داود» نام داشت درباره زندگی پسر بچه کشتی گیری را روایت می‌ کند که برای اینکه مشکلات خواهرش را حل کند وارد ماجراهایی می شود و این باعث می شود که زندگیش دچار اتفاقاتی شود که مسیر فیلمنامه را به جلو خواهد برد.

فیلم سینمایی «آوا» به نویسندگی محسن جسور، کارگردانی سیامک کاشف آذر و تهیه کنندگی فرشته مهدی زاده، جوایزی از جمله دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و پروانه زرین بهترین فیلمنامه را از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان دریافت کرد.

فرشته مهدی زاده این روزها به عنوان مدیر تولید سریال «آمین» به کارگردانی بهرنگ توفیقی  و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی مشغول فعالیت است و  فیلم های «شوک»، «هدف»، «یاران» و ... در کارنامه تهیه کنندگی وی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.