یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«دربست» به ایستگاه آخر رسید/ علیمردانی: هفته آینده برای دریافت پروانه نمایش فیلم اقدام می‌کنیم

حسن علیمردانی

سینماپرس: حسن علیمردانی تهیه کننده سینما صبح امروز از مرحله اصلاح رنگ فیلم سینمایی «دربست» به کارگردانی علی خامه پرست خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: بخش کوچکی از صداگذاری این فیلم سینمایی باقی مانده بود که این روزها توسط مهدی جمشیدیان در حال انجام است و تا اواخر هفته آینده این فیلم سینمایی آماده نمایش خواهد شد و برای اکران فیلم درخواست پروانه نمایش خواهیم داد.  

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: «دربشت»  یک کار اولی محسوب می شود و موضوع آن بیشتر آسیب شناسی زندگی شهری است.

علیمردانی با تأکید بر اینکه «دربست» فیلمی خیابانی است و اغلب صحنه های آن در یک اتومبیل فیلمبرداری شده است توضیح داد: تمامی لوکیشن های این فیلم در سطح شهر تهران بود و از جایی که فیلم ما بسیار پر بازیگر بود هماهنگی میان آن ها به شدت سخت و طاقت فرسا اما این مهم با کمک تمامی عوامل این فیلم به خوبی به سرانجام رسید.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: پس از اتمام فیلمبرداری با برگزاری جلسات متعدد به این نتیجه رسیدیم تا تدوین این فیلم توسط شاهین یارمحمدی به صورت غیر خطی انجام شود و امیدواریم در زمان اکران این فیلم سینمایی  مخاطبان از تماشای آن لذت ببرند.  

 برپایه این گزارش، در خلاصه داستان «دربست» آمده است، قصه‌ انسان ها درهم تنیده می‌شود تا قطعات گمشده‌ پازل زندگی تو پیدا شود، اینکه در این دنیا مقصدی هست و تو گاه باید «دربست» برسی به انتهای راه، کاش انتهای این راه شروع قصه‌ای باشد نه پایان تمام قصه‌ها.

شقایق فراهانی، رضا ناجی، امیرحسین صدیق، بیژن بنفشه خواه، محسن افشانی، حسین سلیمانی، خاطره حاتمی، احسان کرمی، سعید اژدرپور، امیر کربلایی زاده، علی راسخ، حسین عباسی، کریستف البیز، کیوان نظیفی، رضا مهتری، مهدی نصرتی، علیرضا مردانلو، ملینا مقری و حنانه ادیبی در فیلم سینمایی «دربست» به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از:

کارگردان: علی خامه پرست، تهیه کننده به طور مشترک حسن مصطفوی و حسن علیمردانی، نویسندگان:احسان الله دادی، امیر نوروزی، مدیر فیلمبرداری:حسن علیمردانی، مدیر صدابرداری: نظام الدین کیایی، طراح گریم: مهدیه اعرابی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: فروزان جلالی فر، فیلمبردار: وحید ابراهیمی، طراح صحنه و لباس:علی خامه پرست، منشی صحنه: هدیه نصیری، عکاس: محمد بدرلو، دستیار دوم کارگردان: سعید اژدرپور، دستیاراول فیلمبردار:سعید خمیس آبادی، گروه فیلمبرداری:سعید کرمی، مسعود میرزایی، محسن دبیریان، دستیار صدا: حسام مژدهی نیا، دستیار گریم: آرشا شیرازی، دستیاران صحنه و لباس: ریحانه غفاری، محسن حیدرلک، مدیر تدارکات: محمدرضا رسولی، گروه تدارکات: امیر سعید قهرمانی، عباس شاطری، پرویز عاملی، فیلمبردار پشت صحنه: علی فراهانی، حمل و نقل: سعید فراغت، محمد نجفی، محمد محمدی، احمدنژاد خیر، محمد نحویها، ابوالفضل حسن زاده، حیدر علیزاده.

برپایه این گزارش، حسن علیمردانی تهیه کننده سینمایی فیلم سینمایی «ساکن خانه چوبی» به کارگردانی حسینعلی لیالستانی را در نوبت اکران سینماها دارد که اکران آن را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی واگذار کرده است  و فیلم سینمایی   «سلام برفرشتگان» به کارگردانی فرزاد اژدری آخرین فیلمی بود که به تهیه کنندگی وی به اکران عمومی درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.