دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶

در گفتگو با خبرنگار ما

مدیر پردیس «راگا»: استقبال مردم از آثار جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته ضعیف تر بود

پردیس سینمایی راگا*

سینماپرس: سید فرجام آژیر مدیر سینمای پردیس راگا صبح امروز گفت: استقبال مخاطبان از آثار سی و سومین جشنواره فیلم فجر نسبت به سال گذشته ضعیف تر بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پردیس سینما راگا دارای سه سالن نمایش است که در طول برگزاری سی و سومین جشنواره فیلم فجر دو سالن  آن به نمایش آثار جشنواره اختصاص پیدا کرد و در یک سالن فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی سید محسن جاهد  به نمایش درآمد. 

آژیر در ادامه افزود: قبل از آغاز جشنواره فیلم فجر پیش بینی استقبال بیشتری را از مخاطبان داشتیم چرا که سال گذشته ۶ فیلم به سانس فوق العاده رسید اما امسال تنها فیلم سینمایی «رخ دیوانه» ساخته ابوالحسن داودی به سانس اضافه رسید.

وی در ادامه توضیح داد: کاش در کنار فروش اینترنتی بلیط های جشنواره، بلیط فروشی روزانه هم در سینمای راگا صورت می گرفت تا مردم بتوانند از آثار فجر سی و سوم دیدن کنند و کاش فیلم های بهتری را به سینماهای مردمی اختصاص می دادند.

آژیر در مورد استقبال مخاطبان در سال آینده سینما گفت: به نظرم با اکران چند فیلم مطرح جشنواره و اکران آثاری چون «محمد (ص)» ساخته مجیدی مجیدی و چند فیلم کمدی که در آینده ساخته خواهند شد، چرخه اکران سینماها در سال به نسبت خوب خواهد بود.

مدیر سینما راگا در ادامه افزود: در هفت ماه اول امسال هم فروش نسبتاً خوبی داشتیم چرا که تنوع ژانر در آثار سینمایی را شاهد بودیم.

آژیر در مورد اکران های این سینماها توضیح داد: فیلم های «مجرد چهل ساله» ساخته شاهین باباپور، «روزگاری عشق و خیانت» ساخته داود بیدل و انیمیشن «جمشید خورشید» ساخته بهروز یغمائیان در سینما راگا در حال پخش است.

وی تصریح کرد: پردیس سینمایی راگا یک سالن اصلی با ظرفیت ۳۱۰ نفر و دو سالن با ظرفیت ۱۴۷ نفر دارد و هدف از افتتاح این سینما در شهرری استفاده اهالی محترم این منطقه از امکانات نوین سینمایی است.

فرجام آژیر در پایان این گفتگو یادآور شد: بسیاری از اهالی منطقه شهرری این پردیس سینمایی را نمی‌شناسند و با معرفی هر چه بیشتر این سینما به طور حتم در آینده نزدیک بر تعداد مخاطبان آن افزوده خواهد شد.

بنابراین گزارش، پردیس سینمایی راگا همزمان با بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر در ۱۵ بهمن ماه سال گذشته در منطقه شهرری افتتاح و در خیابان ۲۴ متری، خیابان کریمی شیرازی، جنب فروشگاه شهروند واقع شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.