یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

داریوش بابائیان به سینماپرس گفت:

«چهار اصفهانی در بغداد» به ایستگاه آخر رسیدند/ تلاش برای اکران سه فیلم در نیمه اول سال آینده

داریوش بابائیان*

سینماپرس: داریوش بابائیان تهیه کننده سینما صبح امروز از مرحله اصلاح رنگ فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از اتمام فیلمبرداری فاز دوم  تولید این فیلم کمدی  در دی ماه، بلافاصله مهرداد بلوچیان ساخت موسیقی و مهدی دهقان صداگذاری و تدوین فیلم را انجام دادند و این روزها فیلم در استودیو بهمن مراحل پایانی اصلاح رنگ خود را سپری می کند و تا چند روز دیگر آماده نمایش می شود. 

 بابائیان  در ادامه بیان داشت: در ابتدا قرار بود این فیلم سینمایی در نوروز ۹۴ به روی پرده سینماها برود اما با توجه به ایام فاطمیه که فیلم های طنز به اکران عمومی در نمی آیند، این فیلم را تابستان سال آینده اکران خواهیم کرد.

به گفته این تهیه کننده سینما، این فیلم سینمایی اولین تجربه کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز است که نویسندگی فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.

در این فیلم سینمایی، اکبر عبدی، نسرین مقانلو، جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی، افشین شاه‌صناعی، کاظم افرنگ‌نیا، کیمیا باباییان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری‌نژاد، محمود مقامی، فرید فرده‌ای، گوهرشاد مهابادی، احسان فدایی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداخته اند.

بخشی از عوامل تولید «چهار اصفهانی در بغداد» عبارتند از:

سرمایه‌گذار: فرید فوده‌ای، شاه‌صناعی، فهیمه ساعی، فیلمبردار: مجتبی رحیمی،   صداگذاری و تدوین: مهدی دهقان، ساخت موسیقی: مهرداد بلوچیان، مدیران تولید در تهران و اصفهان: فهیمه ساعی و حمید خرسند، مجری طرح: موسسه شکوفا فیلم، تهیه‌کننده: داریوش باباییان.

تهیه کننده «دزدان خیابان جردن» در بخش دیگری از این گفتگو در مورد اکران های شکوفا فیلم توضیح داد: سه فیلم سینمایی «نقش نگار» ساخته علی عطشانی، «مردن به وقت شهریور» به کارگردانی هاتف علیمردانی و «آئینه و شمعدون» به کارگردانی بهرام بهرامیان در اولویت اکران های این شرکت پخش قرار دارند و قرار است در نیمه نخست سال به اکران عمومی در بیایند.

بنابراین گزارش، شکوفا فیلم در سال گذشته پخش فیلم سینمایی «به خاطر پونه» به کارگردانی هاتف علیمردانی، «بوی گندم» ساخته محمد رضا خاکی و «۵۷۸ روز انتظار» ساخته احمد عبداللهیان را بر عهده داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.