یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۴

«جشنواره» منتشر شد

پرونده ویژه ای از فیلم «محمد (ص)» در هشتمین نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر

نشریه سی و سومین جشنواره فیلم فجر/شماره هشتم

سینماپرس: هشتمین نشریه روزانه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر امروز در حالی منتشر شد که صفحاتی از آن به پرونده ویژه ای برای فیلم «محمد (ص)» اختصاص یافته بود و ضمناً گفتگوهایی با فیلمسازان اول سینمای ایران در آن انجام شده بود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در صفحه دوم این نشریه متن نامه اعتراض آمیز حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی به دبیر جشنواره فیلم برلین منتشر شده و در صفحه سوم نیز رده بندی آرای تماشاگران تا پایان روز هفتم جشنواره منتشر شده که فیلم «رخ دیوانه» به کارگردانی ابوالحسن داودی همچنان در صدر آرای این جدول قرار دارد.

پرونده فیلم سینمایی «طعم شیرین خیال» به کارگردانی کمال تبریزی نیز به صورت مفصل در صفحات ۸ و ۹ این نشریه منتشر شده و دست اندرکاران این بولتن سینمایی گفتگوهایی را با فیلمسازان اول این دوره از جشنواره از جمله صفی یزدانیان، فائزه عزیزخانی و مصطفی احمدی انجام داده اند.

صفحات ۱۳ تا ۲۰ این نشریه روزانه به پرونده ویژه ای برای فیلم «محمد (ص)» به کارگردانی مجید مجیدی اختصاص یافته که بسیاری از دست اندکاران این پروژه عظیم یادداشت ها و گفتگوهایی را در رابطه با آن داشته اند.

گفتنی است علی افشار، مارال دوستی و پیمان شوقی شورای سردبیری این نشریه را تشکیل می دهند و علیرضا کاری به عنوان مدیر اجرایی در این نشریه همکاری می کند. این نشریه با عنوان «جشنواره» زیر نظر محمدرسول صادقی به سردبیری جلیل اکبری صحت تهیه می شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.