شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

گفتگو با یدالله صمدی و نیکی کریمی در هفتمین نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر

نشریه سی و سومین جشنواره فیلم فجر/شماره هفتم

سینماپرس: هفتمین نشریه روزانه جشنواره فیلم فجر امروز در حالی منتشر شد که گفتگو با کارگردانان نیکی کریمی و یدالله صمدی را در محتوای آن می توان خواند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در صفحه دوم این نشریه مقاله ای با عنوان «سینمای ایرانی چند کلمه درباره چند جنبه» از یونس شکرخواه منتشر شده است.

گفتنی است شکرخواه از کارشناسان مطرح حوزه ارتباطات و از مترجمان این رشته به زبان فارسی است که کتابهای «روابط عمومی از زاويه ارتباطات»، «تاریخ مطبوعاتی ایران» و ... از جمله کتاب های وی می باشد.

همچنین سخنان دکتر حجت الله ایوبی را در همین صحفه راجع به سینمای مستند می توان خواند.

در صفحه ۳ این نشریه علاوه بر رده بندی آرای تماشاگران تا پایان روز ششم جشنواره گفتگویی کوتاه با مدیر اجرایی ستاد برگزاری آرای تماشاگران جشنواره منتشر شده است.

گزارش تصویری نشست های برگزار شده در روز گذشته را هم در صفحه ۴ و ۵ این شماره می توان دید.

بر اساس این گزارش در این نشریه نشست خبری فیلم های «ماهی سیاه کوچولو»، «من دیه گو مارادونا هستم» و «کوچه بی نام» را در صفحات ۶ و ۷ می توان خواند.

مصاحبه با کارگردانان حسن برزیده، نیکی کریمی، حسین مهکام، معین کریم الدینی، حسن نجفی و یدالله صمدی نیز به ترتیب در صفحات بعدی این نشریه آورده شده است.

گفتنی است علی افشار، مارال دوستی و پیمان شوقی شورای سردبیری این نشریه را تشکیل می دهند و علیرضا کاری به عنوان مدیر اجرایی در این نشریه همکاری می کند. این نشریه با عنوان «جشنواره» زیر نظر محمدرسول صادقی به سردبیری جلیل اکبری صحت تهیه می شود

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.