جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی

«هاشم زاده» اوایل سال آینده «در سکوت» را می سازد/ تولید «پاسگاه»منتفی شد

ژرژ هاشم زاده

سینماپرس: ژرژ هاشم زاده کارگردان سینما که صبح امروز جزو مدعوین کاخ جشنواره بود از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی جدیدش به نام «در سکوت» خبر داد و گفت: اوایل سال آینده این فیلم را به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی خواهم ساخت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «پاسگاه» را بسازم که به دلایلی تولید آن منتفی شد و حالا پس از سپری شدن ۹ ماه تحقیق و پژوهش قرار است فیلم جدیدم به نام سینمایی «در سکوت» را بسازم.  

هاشم زاده در ادامه یادآور شد: بر خلاف «پاسگاه» که قرار بود از نابازیگر استفاده کنیم این فیلم نیازمند بازیگر چهره است به همین دلیل این روزها اغلب بازیگران ما سر پروژهای مختلف هستند به همین دلیل پیش تولید فیلم را به اسفند ماه موکول کرده ایم.

 وی در پایان این گفتگو به ویژگی های اثر خود اشاره کرد و توضیح داد : «در سکوت» روایت شهری و اجتماعی دارد و قصه این اثر برمبنای  دو شخصیت زن و یک مرد نوشته شده است که اگرچه لوکیشن ها خارجی و فضاهای بیرونی دارند اما در ارتباط به موضوعی خانوادگی است.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «در سکوت» داستان زنی است که بعد از بیست و چند سال به ایران بر می‌گردد و با پدیده‌های جدیدی مواجه می شود که هر یک از آنها یادآور می‌شوند چرا مجبور به ترک وطن شده است. این فیلم کاملا اجتماعی است و به روابط میان آدم‌ها می‌پردازد و به لحاظ فرم کاملا شهری است و قصه آن در تهران اتفاق می‌افتد.

ژرژ هاشم‌زاده پیش از این به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در سینما فعالیت مستمر داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.