پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۵:۴۹

در گفتگو با سینماپرس

بیژن امکانیان: «رخ دیوانه» با استقبال خوبی روبرو خواهد شد/ هنوز فیلم را ندیده ام!

بیژن امکانیان*

سینماپرس: بیژن امکانیان گفت: من مطمئن هستم که فیلم «رخ دیوانه» به دلیل داستان جذاب و کارگردانی بسیار خوب ابوالحسن داودی مورد استقبال مخاطبان جدی سینما قرار خواهد گرفت.

بیژن امکانیان در گفتگو با خبرنگار سنماپرس افزود: البته من هنوز موفق به دیدن این فیلم نشده ام ولی با توجه به سابقه درخشانی که از آقای داودی سراغ دارم و همچنین چیدمان عوامل جلو و پشت دوربین می دانم که این فیلم می تواند به عنوان یکی از پدیده های جشنواره سی و سوم شناخته شود.

امکانیان خاطرنشان کرد: امسال اولین سالی است که در ۲ سمت تهیه کنندگی برای فیلم «ناهید» و بازیگر برای فیلم «رخ دیوانه» در جشنواره فیلم فجر حضور دارم و امیدوارم که این دو اثر مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. منتظر اکران فیلم «رخ دیوانه» و دیدن بازخوردهای آن در جشنواره هستم.

امکانیان در ادامه با اشاره به فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر تا امروز اکران شده اند افزود: برخی فیلم ها را دیدم و از نظر من جوانان با استعدادی وارد سینمای ایران شده اند. امسال در جشنواره فیلم فجر شاهد فیلم های مختلف در ژانرهای مختلف هستیم و امیدوارم در روزهای آینده نیز فیلم های قابل قبولی را شاهد باشیم.

این بازیگر با اشاره به حضور بیشتر جوانان در این جشنواره افزود: از نظر من میدان دادن به جوانان اتفاق خوشایندی است که بیش از این باید شاهد آن باشیم. تا جایی که بتوانم از فیلمسازان جوان و با استعداد حمایت می کنم و امیدوارم همه پیشکستوتان به فیلمسازان جوان اهمیت دهند چرا که ورود فیلمسازان جوان برای پویایی سینمای ایران بسیار لازم است.

بازیگر فیلم سینمایی «لبه تیغ» در ادامه این گفتگو در رابطه با چرایی تهیه کنندگی فیلم «ناهید» خاطرنشان کرد: من با خواندن فیلمنامه فیلم «ناهید» به این نتیجه رسیدم که این فیلم می تواند تبدیل به فیلمی خوب شود، آیدا پناهنده کارگردان با استعدادی است که این را در فیلم های قبلی اش ثابت کرده و من با خیال راحت برای تهیه کنندگی این فیلم اقدام کردم.

گفتنی است بیژن امکانیان پیش از این در فیلم های سینمایی متعددی از جمله «گل های داودی»، «سیمرغ»، «حسرت دیدار»، «قاعده بازی» و «تقاطع» ایفای نقش کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.