دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۵

شادروان به سینماپرس خبر داد:

«یوسف هور» با تامین مخارج تبلیغاتی اوایل سال ۹۴ اکران خواهد شد/ در تدارک ساخت «ترانه های روستایی» هستم

علی اصغر شادروان

سینماپرس: علی اصغر شادروان کارگردان سینما صبح امروز از اکران «یوسف هور» در اوایل سال آینده و کلید زدن «ترانه های روستایی» در اوایل سال آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  در ابتدا تهیه کنندگی این اثر سینمایی بر عهده سید لطف الله سپهر بود که نهایتاً ایشان از این پروژه استعفا دادند و در حال حاضر ساخت آنونس، پوستر و کپی های این فیلم باقی مانده که ۲۵ میلیون تومان هزینه لازم دارد.  

کارگردان فیلم سینمایی «تیرباران» در ادامه افزود: طی جلسات متعددی که داشتیم قرار است شهرداری خوزستان این هزینه را متقبل شود تا بتوانیم این فیلم را اوایل سال آینده به اکران عمومی درآوریم.

بنابراین گزارش، «یوسف هور» به زندگی شهید علی هاشمی می پردازد و آرش مجیدی در نقش (علی هاشمی) در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است.

عوامل فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان:علی اصغر شادروان، دستیار کارگردان: سید رحمان محمدی، سرمایه‌گذاران: استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مدیر فیلمبرداری : علی الهیاری، مدیر تولید : حشمت‌الله قاسمی، ‌ جانشینان تولید : امیر نصیرزاده، حسن هاشمی‌نصب، سعید نگراوی، کیاوش عسکری، عبدالرضا سعیدی، عکاس : حافظ احمدی، بازیگران : آرش مجیدی، جمشید جهان‌زاده، اکبر سنگی، کاظم هژیر آزاد، رضا فیاضی، غلامرضا فرامرزیان، یلدا قشقایی، رز رضوی.

کارگردان «تیر باران» به فعالیت های جدید خود اشاره کرد و افزود: فیلمنامه ای با نام موقت «ترانه های روستایی» در دست دارم که پس از کسب پروانه ساخت اوایل سال آینده آن را جلوی دوربین خواهم برد.

وی در پایان این گفتگو به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود:  قصه این فیلم در روستا ورق می خورد و حدیث دو دلداده جوان است که تعصبات کورکورانه و آفتی به نام حسادت برای آن ها تراژدی رقم می زند.

بنابراین گزارش، علی اصغر شادروان متولد ۱۳۳۴ شوشتر، فارغ التحصيل بيولوژی از دانشگاه شهيد چمران اهواز است. وی با گذراندن دوره های فيلمسازی از مركز اسلامی آموزشی فيلمسازی، فعاليت سينمايی را با كارگردانی فيلم های كوتاه آغاز كرد.

۷ فیلم در کارنامه کارگردانی شادروان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «تیر باران»، «پاتک»، «خفاش» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.