جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

سینماپرس و آخرین آمار فروش فیلم ها

مردم برای دیدن «شیار ۱۴۳» ۴ میلیارد تومان پول دادند/ خداحافظی تلخ فیلم «بهرام توکلی»از سینماها تنها با ۲۵۰ میلیون

فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی

سینماپرس: گزارش خبرنگار ما از فروش گیشه فیلمهای سینمایی در حال اکران در آستانه جشنواره فیلم فجر حاکی از فروش ۴ میلیاردی «شیار ۱۴۳» و ۲۵۰ میلیون تومانی«بیگانه» بهرام توکلی است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس امیر قطبی مدیر پخش موسسه فیلمیران در گفتگو با ما گفت: فیلم «شیار ۱۴۳» با نزدیک به ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش همچنان در نزدیک به ۵۰ سالن سینما در سراسر کشور ادامه دارد. 

بر اساس همین گزارش فیلم سینمایی «آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» نیز به فروش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی دست یافته است. این فیلم در تهران ۸۳۰ میلیون تومان و در شهرستان ۶۷۰ میلیون تومان به فروش رسیده و ۴۵ سینما در سراسر کشور در اختیار دارد.

همچنین فیلم سینمایی انیمیشن «رستم و سهراب» ساخته داریوش دالوند به فروش ۹۰ میلیون تومانی رسیده است.

 سعید خانی مدیر موسسه نسیم صبا نیز در رابطه با فروش فیلم ها اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «سیزده» به کارگردانی هومن سیدی با ۱۵ سینما در تهران ادامه دارد. این فیلم تاکنون ۲۰۰ میلیون تومان در تهران و ۵۰ میلیون تومان در شهرستان ها فروش داشته که تا پایان شب گذشته به رقمی معادل ۲۵۰ میلیون تومان فروش دست یافته است.

وی همچنین از خداحافظی فیلم سینمایی «بیگانه» به کارگردانی بهرام توکلی خبر داد و گفت: این فیلم با مجموع فروش ۲۶۰ میلیون تومان به اکران خود خاتمه داده است. «بیگانه» در تهران ۱۹۰ میلیون و در شهرستان ها فروشی معادل ۷۰ میلیون تومان داشته است.

خانی در خصوص فیلم سینمایی «چهار باندی» که اکرانش از چهارشنبه آغاز شده است اظهار داشت: این فیلم طی ۲ روز در شهر تهران به فروشی معادل ۵ میلیون و پانصد هزار تومان دست یافته است و به زودی اکران آن در شهرستان ها آغاز خواهد شد.

همچنین حبیب اسماعیلی مدیر عامل موسسه رسانه فیلمسازان نیز درباره گیشه فیلم سینمایی «ملبورن» ساخته نیما جاویدی گفت: این فیلم فروشی معادل ۹۶۰ میلیون تومان داشته است. این فیلم ۳۰ سالن سینما در اختیار دارد و تا پایان روز پنجشنبه ۹ بهمن ماه در تهران ۶۶۰ میلیون تومان و در شهرستان ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رسیده است که به زودی به باشگاه میلیاردی های سینمای خواهد پیوست.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور نیز تا پایان روز پنجشنبه ۹ بهمن ماه به فروش ۶۴۰ میلیون تومانی رسید و همچنین فیلم سینمایی «تراژدی» ساخته آزیتا موگویی نیز به فروش ۶۷۰ میلیون تومانی دست یافته است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.