جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸

فیلم «لطیفی» آماده برای نمایش در برج میلاد

«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» در ایستگاه آخر/ جلیلوند: فیلم احتمالأ امروز به دبیرخانه جشنواره فجر تحویل می‌شود

فیلم سینمایی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت

سینماپرس: علی جلیلوند تهیه کننده سینما گفت: فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» آخرین مراحل اصلاح رنگ خود را توسط هوتن حق شناس طی می کند و امروز جمعه نسخه نهایی این فیلم را انشالله تحویل جشنواره فیلم فجر می دهیم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پس از اتمام موسیقی توسط کارن همایونفر، صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان نیز به پایان رسیده و تنها مراحل نهایی تصحیح رنگ در لابراتوآر «پیشگامان آریا» توسط هوتن حق شناس در حال انجام مراحل پایانی است.  

جلیلوند یادآور شد: در ابتدا نام فیلم «چهارشنبه ۱۹ آبان» بود که سپس با تصمیم جمعی به «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» تغییر نام داد.

وی گفت: امیدوارم این فیلم بتواند با حضور در بخش «نگاه نو» سی و سومین جشنواره فیلم فجر به خوبی دیده شود.

به گفته این تهیه کننده سینما، بازیگران این فیلم سینمایی  بازی های بسیار درخشانی ایفا کرده اند و در این فیلم شاهد یک بازی متفاوت از برزو ارجمند هستیم.

علی جلیلوند در پایان این گفتگو  یادآور شد: در زمینه مسائل فنی نیز سعی کردیم بهترین ها را انتخاب کنیم و با نگاه منصفانه استانداردهای سینما را رعایت کرده ایم و هنگام نمایش در جشنواره خستگی از تنمان بیرون خواهد رفت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک آگهی غیر متعارف در بخش نیازمندی های روزنامه همشهری، جمعیت کثیری را در روز مشخصی به خیابان می کشد. دخالت پلیس غائله را علی الظاهر پایان می دهد اما...

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» یک فیلم سه اپیزودی با محوریت زنان است که ارتباط هایی با یکدیگر دارند.

نیکی کریمی، امیرآقایی، برزو ارجمند، شاهرخ فروتنیان، آفرین عبیسی، سعید داخ، کتانه افشاری نژاد وحید جلیلوند از جمله بازیگران این فیلم هستند. همچنین دو بازیگر جوان به نام های سحر احمدپور و میلاد یزدانی نیز در این اثر به سینمای ایران معرفی می شوند.

عوامل تولید فیلم عبارتند از نویسندگان: علی زرنگار، وحیدجلیلوند، حسین مهکام، مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، صدابردار: یدالله نجفی، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، مدیر تولید: محمدصادق آذین، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن لبافی، عکاس: ساتیار امامی، منشی صحنه: شهره فهیمی، مجری طرح: علی جلیلوند، تهیه کنندگان: محمدحسین لطیفی، علی جلیلوند، مشاور رسانه ای: محیا رضایی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.