چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

سینماپرس و فیلمی به نویسندگی اکبر نبوی

نادر مقدس «پرونده ای برای سارا» را به صداگذاری و ساخت موسیقی رساند

نادر مقدس

سینماپرس: نادر مقدس کارگردان سینما صبح امروز گفت: آریا عظیمی نژاد در حال ساخت موسیقی و بهروز معاونیان و مجید یوسفی در حال صداگذاری فیلم سینمای «پرونده ای برای سارا» هستند.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: مراحل فنی این فیلم سینمایی که در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است تا بیست روز آینده تمام می شود و قرار است این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان سال ۹۴ در صورت تأیید رونمایی شود. 

کارگردان «شور عشق» در ادامه افزود: سعی کردیم مراحل فیلمبرداری  را با طمأنینه بیشتری دنبال کردیم تا در نهایت به کیفیت این اثر لطمه ای وارد نشود.

این کارگردان سینما در پایان این گفتگو به مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: پس از تصویربرداری برخی سکانس های باقیمانده، احمد مرادپور بار دیگر تدوین و امیر رضا معتمدی نیز جلوه بصری این فیلم سینمایی را انجام داده اند.

برپایه این گزارش، داستان این فیلم که توسط اکبر نبوی به نگارش درآمده درباره دختر نوجوانی به نام سارا است که علاقه زیادی به وکالت دارد وی در این فیلم درگیر پرونده ای می شود که به علت نبود شواهد کافی پدرش وکالت آن را قبول نمی کند بنابراین خود سارا وارد ماجرا شده و با اتفاقاتی روبه رو می شود.

برپایه این گزارش، «پرونده ای برای سارا» فیلمی برای نوجوانان است که در ۳۳ جلسه و در لوکیشن های متعددی در بابل، بابلسر و تهران فیلمبرداری شده است.

شاهرخ فروتنیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی، پریا مردانیان و آرمیتا مرادی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از:

 نویسنده: اکبر نبوی، مدیر فیلمبرداری: امیر موسوی، صدابرداری: بهروز معاونیان و مسعود شاهوردی، تدوین و مشاور فیلمنامه: احمد مرادپور، آهنگساز: آریا عظیمی نژاد، مدیر جلوه های ویژه بصری: امیررضا معتمدی، طراح چهره پردازی محسن بابایی، مدیر تولید: امیر مقدس، عکاس: مهسا طیب طاهر، سرمایه گذاران: بنیاد فارابی و سازمان تبلیغات اسلامی.

نادر مقدس متولد ۱۳۳۷ آمل است. وی فعاليت هنری خود را از دوران نوجوانی آغاز كرد و به كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان راه يافت و به تدريس در زمينه موسيقی پرداخت و فعاليت فيلمسازی خود را از همين مركز آغاز و سال ها بعد موفق به ساخت چندين فيلم كوتاه ۱۶و ۳۵ ميليمتری از جمله «كوره های آتش» شد. او همچنين در عرصه كارهای تلويزيونی نيز به فعاليت پرداخت و در دو مجموعه تلويزيونی «دومين انفجار» و «تنگنا» حضور پيدا كرد. فيلمنامه نويسی، مديريت توليد و دستياری بخشی ديگر از فعاليت های مقدس را تشكيل می دهد.

فیلم های «شور عشق» و «ایستگاه بهشت» و ... در کارنامه وی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.