سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۶

سینماپرس و خبرهایی از تهیه کننده«ضد گلوله»

فیلم جدید حسن یکتاه پناه اواخر بهمن کلید می خورد/ ساخت «ازدواج سعید و لیلا» به بعد از نوروز موکول شد

رضا رخشان*

سینماپرس: رضا رخشان تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی «غیر مجاز» به کارگردانی حسن یکتاه پناه و کلید خوردن آن در ۲۵ بهمن ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  این فیلم سینمایی به مدت دو ماه در تهران کلید می خورد و به زودی یک بازیگر مرد و سه بازیگر زن به این فیلم سینمایی اضافه خواهند شد. 

تهیه کننده «ضد گلوله» در ادامه افزود: نام اولیه این فیلم «گل های وحشی» نام داشت که تصمیم براین شد تا با نام «غیر مجاز» تغییر دهیم.

رضا رخشان یادآور شد: فیلم سینمایی «ازدواج سعید و لیلا» نیز این روزها توسط بابک کائیدان بازنویسی نهایی می شود و قرار است با بازی محمد رضا گلزار توسط منوچهر هادی بعد از تعطیلات نوروز جلوی دوربین برود.

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان فیلم سینمایی «غیر مجاز»که یک درام اجتماعی است آمده است: دختر جوانی که به منظور یافتن نامزدش از شهر خود پا به تهران می گذارد به جستجوی او با ناملایمات که در انتظار ندارد، مواجه می شود.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

کارگردان: حسن یکتاه پناه، مجری طرح و مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، نویسنده: محمد سلیمانی، دستیار اول کارگردان: مهدی مهرابی، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، مدیر تولید: رضا نوروزی، جانشین تولید: فرزین فرزندنیا، مدیر تدارکات: آرش نجفی، طراح گریم: عباس عباسی، تهیه کننده: محمد حسن عاملی پویا و  رضا رخشان، بازیگران عبارتند از: میلاد کی مرام و نگار جوکار.

برپایه این گزارش، رضا رخشان  پیش از این فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی را تهیه‌ کرده بود و سرمایه گذار فیلم سینمایی «بعد از ظهر سگی سگی» بود. وی به خاطر تهیه کنندگی فیلم سینمایی «ضد گلوله» در سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر، دیپلم افتخار بهترین فیلم را دریافت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.