دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱

سالار عقیلی برای «حانیه» می خواند

سالار عقیلی درهمایش روز جهانی غذا

تسنیم: تهیه‌کننده «حانیه» گفت: تیتراژ پایانی این مجموعه توسط سالار عقیلی خوانده و برای پخش در ایام دهه فجر آماده شده است.

علی مهام، تهیه‌کننده سریال «حانیه»‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: با آماده شدن شعر تیتراژ این مجموعه، سالار عقیلی تیتراژ پایانی سریال «حانیه» را خواند و ضبط این کار در دو روز گذشته به پایان رسید.

وی افزود: موسیقی سریال «حانیه» هم توسط سعید سعادتمند ساخته شده است. این سریال برای پخش در ایام دهه فجر آماده از شبکه دو سیما آماده شده است.

داستان این مجموعه در حوالی سال ۱۳۵۷ در یزد اتفاق می‎افتد و ماجرای اصلی درباره زندگی ستوانی به نام سعید است که به همراه خانواده‌اش به یزد منتقل می‎شود و در خانه سید جعفر از بازاریان انقلابی این شهر سکونت می‎کند و حضور ستوان در خانه این مرد انقلابی ماجراهایی را به دنبال دارد.

عباس غزالی، جعفر دهقان، محمد کاسبی، هستی مهدوی‌فر، سیما خضرآبادی، الهام چرخنده، میرطاهر مظلومی، زهرا سعیدی، رزیتا غفوری، مژده قاضی‌مرادی، مرتضی نسیم سبحان، محمد کریم‌پور، سعید علی‌اکبری پیغمبری، مهدی قانع، امید عشیری، مهدی رودافشان و شهره اشقولی در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی «حانیه» به تهیه‌کنندگی علی مهام و کارگردانی سیدجلال دهقانی‌اشکذری قرار است که در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی برای پخش در ایام دهه فجر از شبکه دو سیما آماده ‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.