دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

داود موثقی به خبرنگار ما خبر داد

«پسر از من، دختر از تو» اوایل سال آینده کلید می خورد

پشت صحنه فیلم سینمایی «دو عروس»

سینماپرس: داود موثقی کارگردان سینما با بیان اینکه فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» را اوایل سال آینده می سازم، در مورد دیگر اثرش گفت: «دو عروس» با اتمام مراحل فنی به زودی اکران می شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: قرار بود فیلم سینمایی «پسر از من، دختر از تو» را به تهیه کنندگی برادران شایسته بسازم که به دلیل مشکلات عدیده ساخت این فیلم کمی به تعویق افتاد و حالا قرار است اوایل سال آینده این اثر سینمایی جلوی دوربین برود.  

کارگردان «خواستگار محترم» به ویژگی های این فیلم اشاره کرد و افزود: «پسر از من، دختر ازتو» کارناوالی از بازیگران است که نسبت به آثار قبلی ام از ساختار متفاوتی برخوردار است و خیلی این فیلم تابع قواعد درام نویسی نیست.

برپایه این گزارش، «پسر از من، دختر از تو» فیلمی حادثه ای با چاشنی کمدی است. این فیلم قصه یک دختر و پسر جوان سارق را روایت می کند که به صورت اتفاقی قصد سرقت از یک گاوصندوق دارند.

موثقی همچنین در مورد فیلم سینمایی «دو عروس» نیز گفت: مراحل فنی این فیلم تا ساخت موسیقی پیش رفته است و تا اینجا از برآیند کلی فیلم راضی هستم.

وی گفت: در ادامه روند تولید به خاطر برخی مسایل مالی هنوز به طور رسمی با آهنگساز این فیلم سینمایی قراردادی بسته نشده است و حل این مشکل به سرمایه گذار این فیلم برمی‌گردد.

کارگردان «بله برون» در پایان این گفتگو توضیح داد: گزینه انتخابی ما برای ساخت موسیقی از ابتدا هم امیر توسلی بود و  امیدوارم با حل مسائل جزئی بتوانیم هرچه زودتر برای اکران این فیلم آماده شویم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پونه همسرش اردلان را زیر فشار قرار میداد تا برایش ماشین خارجی بخرد، اردلان که کارمند ساده ای بیش نیست استطاعت برآورده شدن چنین خواسته ای را ندارد و همین امر موجب می شود تا زندگی آنها دستخوش حوادثی گردیده و تا آستانه جدائی پیش بروند.

عوامل سازنده این فیلم عبارتند از:

تهیه کننده علی ژکان، سرمایه گذار: شهرام ناصرپور، کارگردان و تدوین: داود موثقی، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: بهزاد غلامی، دستیار دوم کارگردان: سحرکرباسی، فیلمبردار: احمد احمدی ، دستیار اول فیلمبردار: احمد گودرزی، صدابرداری و صداگذاری و میکس : بهمن حیدری، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: سمیه میری، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: رسول سید عربی، اجرای گریم :مینو قبادی، مدیر تولید: رسول سید عربی ، مدیر تدارکات: حمید پرهیز.

بازیگران عبارتند از: دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آقمقانی، علی خیامی، صفا آقاجانی، میرطاهر مظلومی، بهزاد رحیم خانی و بازیگر خردسال : عرفان برزین.

برپایه این گزارش، فیلم های «خواستگار محترم»، «جدا افتاده»، «بله برون»، «دعوت به شام»، «کلید ازدواج»، «ضربه آخر» و  «اختاپوس» در کارنامه داود موثقی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.