یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

سعید هاشمی به سینماپرس خبر داد

«تتل و راز صندوقچه» نوروز ۹۴ اکران می شود

تتل و راز صندوقچه

سینماپرس: سعید هاشمی تهیه کننده سینما صبح امروز از اکران فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» در اکران نوروز ۹۴ خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  بعد از اتمام فیلمبرداری به دلیل مشکلات مالی که با تغییر برخی مدیران بنیاد سینمایی فارابی بوجود آمد مراحل پس از تولید این فیلم سینمایی  در دی ماه سال ۹۲ متوقف شد.

هاشمی در ادامه افزود: پس از صحبت هایی که با مسئولان جدید بنیاد سینمایی فارابی داشتیم سایر مراحل فنی آن مجدداً از سرگرفته شد و فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان امسال به نمایش درآمد.

 این تهیه کننده سینما یادآور شد: جلوه های ویژه فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» توسط علی تصدیقی و صداگذاری توسط حسین مهدوی انجام شد و فیلم  نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان حدود ۵ دقیقه کوتاه تر شد.

وی گفت: در حال حاضر با دو گروه سینمایی در حال مذاکرات نهایی هستیم و قرار است این فیلم در اکران نوروزی به روی پرده سینماها برود.

سعید هاشمی در پایان این گفتگو یادآور شد: برای یک فیلم اولی به نام «گنج سرخ» که داستان آن در مورد زعفران است درخواست پروانه ساخت داده ایم و قرار است پس از صدور پروانه ساخت این فیلم را به تهیه کنندگی مشترک مولانا ابراهیمی در اوایل اسفند ماه کلید بزنیم.

برپایه این گزارش، علیرضا خمسه، حدیث فولادوند، مهران  احمدی، حسن معجونی، رضا فیض نوروزی، نادر سلیمانی، علی ابوالحسنی و غزل ذوالفقاری در این فیلم به ایفیا نقش پرداخته اند. این فیلم درباره بزغاله‌ای است که با اشتباه خود موجب بروز یک سری مشکلات برای خود و دیگران می‌شود و تنها کسی که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند خودش می‌باشد.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: وحید گلستان/  مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری/ طراح گریم: نوید فرح مرزی/ مدیر تولید: امیر پوربهشتی/  برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: پیام حنف/  نویسنده: وحید گلستان و منصور غلامی/ مجری طرح: یدالله کریمی/ طراح صحنه و دکور: مجید علی‌سلام/ طراح لباس: ونوس ابوذری/ مدیر تدارکات: جواد قاسمی/  مدیرامور مالی: حسن سعیدی/ مدیر بازرگانی و تبلیغات: ایمان نیک‌دل/ جانشین تولید: مجتبی‌ حاج‌علی/ مدیر صحنه: قاسم قاسمی/  دستیار دوم کارگردان: کوروش اشرف احمدی/ طراح آکساسوار: پویان ابوذری/ دستیاران صحنه: امیر حاج‌حسینی و فرید مهتابی/ دستیاران تدارکات: مهدی روزبهانی و محمد حیدرقلی/ امور دفتری: آزاده بیننده/ مشارکت: وزارت آمورزش و پرورش و بنیاد سینمایی فارابی/  تهیه‌کننده: سعید هاشمی.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.