چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷

مجید قاری زاده به سینماپرس خبر داد:

«سلام پدر بزرگ» به صداگذاری می رسد/ فیلمی که بجای«فجر» برای جشنواره کودک و نوجوان سال آینده آماده شود

دیدار ایوبی با فیلم سلام پدربزرگ

سینماپرس: مجید قاری زاده کارگردان سینما صبح امروز از اتمام مونتاژ فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» توسط کاوه ایمانی خبر داد و گفت: علی ابوالصدق به زودی صداگذاری این فیلم سینمایی را آغاز می کند.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  فیلمبرداری این اثر سینمایی ۱۲ آذر ماه در لوکیشنی در جمشدیه تهران آغاز و پس از ۳۷ جلسه فیلمبرداری در اواخر دی ماه به اتمام رسید. 

قاری زاده که خود تهیه کنندگی این اثر سینمایی را برعهده دارد در ادامه افزود: به زودی سازنده موسیقی این فیلم معرفی خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: قرار بود این فیلم را برای حضور در سی و سومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم اما فیلمبرداری این اثر کمی  به طول انجامید و حالا تمام تلاش مان را می کنیم تا این فیلم را به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان در سال ۹۴ برسانیم.

کارگردان «پسران آجری» در ادامه پایان این گفتگو به به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: جمشید مشایخی، محمد کاسبی، داریوش اسدزاده، عنایت‌الله بخشی، احمدرضا اسعدی، نوید لایقی‌مقدم، نعیمه نظام‌دوست، بیتا خردمند، غلامرضا صادقی، رامین ناصرنصیر، علی شاملو، بیتا‌ زرگر، شاپور کلهر، اکبر نظری‌پور، ابراهیم تفرشی و رضا رویگری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» یک ملودرام با مایه‌های خانوادگی و اجتماعی است که بیش از ۱۲ شخصیت اصلی دارد و به شکل کلاسیک ساخته شده است.

عوامل اصلی این فیلم سینمایی، عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: فریدون شیردل، مدیرتولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: سیامک احمدی، صدابردار: فرخ فدایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عزیزی، منشی صحنه: سمیه شهرابی، عکاس: اکبر اصفهانی، طراح جلوه‌های ویژه: ایمان کرمیان، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیار صحنه: قائم ترکاشوند، دستیار لباس: شیرین مسلمی، مدیر تدارکات: حسین فیض‌آبادی، دستیار صدابردار: فرید پیرایش، ندوین: کاوه ایمانی، صداگذار: علی ابوالصدق، نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده: مجید قاری‌زاده با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی.

بنابراین گزارش، مجيد قاری زاده متولد ۱۳۳۴ تهران است. وی فعاليت هنری را با عكاسی فيلم و عكاسی صنعتی آغاز كرد. او سينما را سال ۱۳۵۳ با عضويت در سينمای آزاد تهران و ساخت فيلم ۸ م. م «مكث» تجربه كرد.

فیلم های «پسران آجری»، «جوانی»، «زن امروز»، «بی قرار» و ... در کارنامه مجید قاری زاده به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.