چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

با طرحی از پیمان قاسم خانی؛

عطشانی: سریال ویدئویی «پارادوکس» را در ژانر کمدی جلوی دوربین خواهم برد/ فیلمبرداری «پارادایس» ۱۰ بهمن در آلمان آغاز می‌شود

علی عطشانی کارگردان در غرفه خبرگزاری سینمای ایران در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات

سینماپرس: علی عطشانی کارگردان سینمای ایران گفت: سریال تلویزیونی «پارادوکس» برای پخش در شبکه نمایش خانگی اوایل فروردین ماه سال ۹۴ در جزیره کیش کلید خواهد خورد. مطمئنم این سریال کمدی با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبان همراه می شود.

این کارگردان جوان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: این سریال زندگی یک فیلمساز جوان که به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است را به تصویر می کشد و سعی داریم از طنز موقعیت در این سریال بهره برداری زیادی داشته باشیم و تکیه ما از جنبه فکاهی و کمیک این سریال بر روی موقعیت ها خواهد بود.

وی ادامه داد: «پارادوکس» را طبق برنامه ریزی های از پیش انجام شده ۱۵ فروردین ماه به تهیه کنندگی آقای امید صنعت خواهی کلید خواهیم زد و قصدمان این است که تمامی فیلمبرداری آن در جزیره کیش انجام شود که این روزها گروه طراحی و اجرا مشغول ساخت دکورهای این سریال در جزیره کیش هستند.

عطشانی خاطرنشان کرد: طراح اولیه این سریال پیمان قاسم خانی است که امیرعباس پیام فیلمنامه آن را به رشته تحریر درآورده و مسلماً جزو دسته سریال هایی خواهد شد که مخاطبان استقبال خوبی را از آن به عمل خواهند آورد. «پارادوکس» قرار است در ۳۰ قسمت ساخته شود و در آن ۱۰ بازیگر اصلی حضور دارند که تمایل دارم آن ها را از میان بازیگران شناخته شده و محبوب مخاطبان عام سینما انتخاب نمایم.

کارگردان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» در ادامه این گفتگو افزود: من به تازگی از آلمان به ایران آمده ام و این روزها مشغول انجام تست گریم نهایی بازیگران «پارادایس» هستیم و از هفته آینده تیم تولید این فیلم راهی کشور آلمان خواهند شد تا فیلم سر موقع کلید بخورد. نکته جالب در مورد این فیلم این است که یک کمپانی بزرگ آلمانی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده گرفته است و قرار است فیلمبرداری این اثر نهایتاً تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری به پایان برسد و ۱۰ بهمن ماه نیز این فیلم کلید خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه «پارادایس» آنقدر پتانسیل بالایی دارد که از هم اکنون مطمئن هستیم در اکران با استقبال گسترده عمومی مواجه می شود اظهار داشت: ما ابتدا قرار است سکانس های مربوط به آلمان را فیلمبرداری کنیم و در نهایت برای فیلمبرداری به تهران بیاییم و سپس امور فنی فیلم را به سرانجام رسانده و بنا به صلاحدید تهیه کننده آلمانی آن را در یک زمان مناسب به اکران عمومی برسانیم.

عطشانی در مورد داستان فیلمش گفت:  «پارادایس» داستان ۲ طلبه جوان است که می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رئیس حوزه علمیه آن‌ ها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد، راه سفر را بر آن‌ها سد می‌کند. طلبه‌های جوان با اغفال حاج‌آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و وی را با خود به آلمان می‌برند که در این میان اتفاقات جالبی برای آن ها به وقوع می پیوندد. تمامی این موضوعات از «پارادایس» یک فیلم سیاسی - اجتماعی با رویکرد طنز به وجود خواهد آورد.

این کارگردان جوان سینمای ایران انتشار اسامی دست اندرکاران این فیلم سینمایی از سوی برخی از رسانه را حدسیات و گمانه زنی آن ها برشمرد و خاطرنشان کرد: اسامی تمام عوامل این فیلم سینمایی به زودی توسط مدیر روابط عمومی این پروژه در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

عطشانی در خاتمه این گفتگو از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «نقش نگار» خبر داد و گفت: ما منتظر هستیم که این فیلم را در یک زمان مناسب به اکران عمومی برسانیم چرا که «نقش نگار» جزو دسته فیلم هایی است که مخاطبان از آن استقبال شایانی را به عمل خواهد آورد و نباید در فصل سوخته به اکران برسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.