سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹

به سینماپرس خبر داد

آخرین خبرهای «محسن وزیری» از کالسکه، دریاکنار، ازدواج غیابی و دسته گلی برای داماد!

 سید محسن وزیری*

سینماپرس: سید محسن وزیری تهیه کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «دریا کنار» در سه ماهه اول سال ۹۴ خبر داد و گفت: «دسته گلی برای داماد» نام فیلم جدیدم است که این روزها علیرضا محمودی در حال نگارش فیلمنامه این اثر سینمایی در ژانر کمدی است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه نمایش فیلم سینمایی «دریا کنار» به کارگردانی آرش معیریان را مدتی است دریافت کرده ایم و قرار بر این شد تا این فیلم در گروه آزاد اواخر سال اکران شود ولی من از نحوه اکران این گروه سینمایی به هیچ وجه راضی نیستم و در حال حاضر با چند سرگروه وارد مذاکره شده ایم تا بتوانیم این فیلم را در سه ماه اول سال آینده به اکران عمومی درآوریم.  

  بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «دریاکنار» داستانی اجتماعی، طنز و عاشقانه دارد که محوریت داستان حول صفت اخلاق مذموم غیبت شکل می گیرد و رضا قهرمانی فیلمنامه آن را نوشته است و دانیال عبادی، مهران غفوریان، مهران رجبی، سحر قریشی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی، نعیمه نظام دوست و امید علومی در این فیلم به ایفای نفش پرداخته اند.

این تهیه کننده سینما در ادامه افزود: فیلم سینمایی «کالسکه» ساخته آرش معیریان از اوایل ماه گذشته به صورت آزاد در سینماهای سراسر کشور به اکران درآمد اما متاسفانه حجم اکران این گروه سینمایی آنقدر بالا بود که پیش بینی ما درست درآمد و فیلم با استقبال مخاطبان مواجه نشد.

تهیه کننده «ازدواج غیابی» در ادامه بیان داشت: به هر حال حمایتی از این فیلم صورت نگرفت و تلویزیون هم حاضر نشد تیزرهای ما را پخش کند،  قرار است به زودی این فیلم را به شبکه نمایش خانگی بدهیم تا مردم بتوانند اثر متفاوتی را تماشا کنند.

فیلم سینمایی «کالسکه» داستان زندگی زوج جوانی است که برای رفتن و یا ماندن در ایران دچار مشکل هستند،  دانیال عبادی، مهران غفوریان، بهنوش بختیاری و سارا منجزی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برپایه این گزارش، فیلم‌هایی  «ساعت شلوغی»، «داماد خجالتی»، «شیر و عسل»، «کلاهی برای باران»، «ماست و چیپس»، «شاخه گلی برای عروس»، «آوازخوان»، «ازدواج غیابی»، «بادام‌های تلخ»، «حادثه در کندوان»، «حالا چه شود!»، «خانواده کوچک ما»، «خبرچین»، «سایه‌های غم» و ‌ «زنگ اول» در کارنامه تهیه کنندگی سید محسن وزیری به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.