شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

حسن کلامی در گفتگو با سینماپرس:

«باندبازی» در سینما حرف اول را می‌زند!/ «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» بعد از اتمام جشنواره فیلم فجر به سینماها می‌آید

حسن کلامی

سینماپرس: حسن کلامی تهیه کننده سینما از اکران فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» در ۲۳ بهمن ماه خبر داد و در مورد فیلم دیگرش گفت: پس از جذب سرمایه «نفوذ» را کلید خواهیم زد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پخش فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت به روزنامه» بر عهده شرکت مولود رسانه به مدیریت حبیب اسماعیلی است و این فیلم نسبت به نسخه به نمایش در آمده در سی و دومین جشنواره فیلم فجر هیچ تغییری نکرده است.  

بنابراین گزارش، این فیلم نخستین اثر بلند سینمایی «ابراهیم ابراهیمیان» محسوب می شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ریحان و طاها مدتی است به واسطه یک آگهی در روزنامه مشغول پرستاری از پیرمردی به نام منوچهر آصف هستند. به زودی در خانه آصف حوادثی رخ میدهد که طاها و ریحان را دچار استیصال کرده و آنها را بر سر دوراهی تصمیم گیری قرار می دهد و ...

صابر ابر، نازنین بیاتی، پریوش نظریه، خسرو بامداد، رابعه مدنی، نقی سیف جمالی و سورن مناچکانیان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

تهیه کننده «زخم شانه حوا» در ادامه افزود: همچنان پیگیر فراهم شدن شرایط مالی فیلم سینمایی «نفوذ» به کارگردانی احمدمرادپور هستیم و امیدواریم بتوانیم با جذب سرمایه این فیلم که یک اثر امنیتی اطلاعاتی است را هر چه سریعتر کلید بزنیم.

حسن کلامی در پایان این گفتگو یادآور شد: سینمای کشور این روزها اوضاع مناسبی ندارد و در این شرایط فعالیت‌ها عملا به جایی نمی‌رسد. وقتی در همه جا باندبازی حرف اول را می زند برای امثال ما که در بخش خصوصی فعالیت می کنیم و رابطه خاصی نداریم پیش بینی آینده کمی سخت است اما همچنان به دنبال یک وضعیت ثابت هستیم تا بتوانیم تا چند طرحی که داریم را جلوی دوربین ببریم.

برپایه این گزارش، فیلم‌های سینمایی «هیچ کجا، هیچ کس»، «کودک و فرشته»، «زخم شانه حوا» و «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» در کارنامه تهیه کنندگی حسن کلامی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.