یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

فوتبالیست مشهور ایران در فیلمی با مضمون انسانی

انصاری: شخصیت «علی انصاریان» با شخصیت اصلی فیلم «هدیه» بسیار عجین است/ فیلمی بر اساس داستانی واقعی+ تصاویر

فیلم ویدئویی هدیه

سینماپرس: امیراحمد انصاری کارگردان جوان سینمای ایران گفت: یکی از دلایل اصلی حضور علی انصاریان فوتبالیست ملی پوش ایران در این فیلم این است که شخصیت وی با شخصیت اصلی فیلم بسیار عجین است و این مسئله به فضای فیلم کمک شایانی کرده است.

این کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: من علی انصاریان را از سال ها قبل به دلیل هم محله ای بودن مان می شناسم و شناخت زیادی از شخصیت وی دارم؛ از همین رو بعد از خواندن فیلمنامه تنها فردی که برای ایفای نقش شخصیت اصلی در ذهنم آمد علی انصاریان بود و خوشبختانه وی این درخواست را اجابت کرد و برای حضور در این فیلم به ما لبیک گفت.

وی افزود: ماه چهره خلیلی نقش مقابل علی انصاریان را در این فیلم سینمایی بازی می کند که ترکیب بسیار جالب توجهی را به وجود آورده است و مطمئن هستم که مخاطبان با این ترکیب تازه ارتباط بسیار خوبی را برقرار خواهند کرد.

فیلم ویدئویی هدیه

وی با تاکید بر اینکه این فیلم ساختاری به شدت رئالیستی دارد و در آن از هیچ یک از نمادهای نمایشی استفاده نشده است اظهار داشت: از آنجا که داستان این فیلم بر اساس یک اتفاق واقعی ساخته شده است برآن شدیم تا فضای رئالی را بر فیلم حاکم نماییم تا بهتر و بیشتر بتواند مورد استقبال آحاد افراد جامعه قرار بگیرد. من معتقدم داستان این فیلم از آنجا که از عمق جامعه ما برخاسته است می تواند با اقبال عمومی همراه شود و لحظه های دراماتیکی را رقم بزند که تاکنون در آثار تولید شده در کشورمان کمتر شاهد آن بوده ایم.

انصاری در مورد داستان فیلم «هدیه» که برای پخش از شبکه نمایش خانگی تولید می شود گفت: زنی جوان دچار بیماری سرطان می شود و در آستانه انجام شیمی درمانی متوجه می شود که باردار شده است. این مسئله زوج جوان را بر سر دو راهی قرار می دهد که آیا اول شیمی درمانی زن را شروع کنند یا بچه را نگهدارند و بعد از به دنیا آمدن وی مراحل شیمی درمانی را آغاز کنند.

وی افزود: در کل «هدیه» داستانی انسانی و به شدت عاشقانه دارد که قلم علی گلبهاران به عنوان یک شاعر شناخته شده توانسته تاثیر بسیار مثبتی بر روی این جنبه از فیلم داشته باشد. من بعد از سال ها فیلمنامه خواندن هیچ گاه به چنین موردی برخورد نکرده بودم و هنگامی که فیلمنامه این اثر به دستم رسید به دلیل قلم شیوای فیلمنامه نویس آن و لمس فضای واقعی داستان بر آن شدم تا این اثر را هرچه سریعتر بسازم.

فیلم ویدئویی هدیه

گفتنی است؛ «هدیه» فیلمی پر بازیگر است و تا کنون ماه چهره خلیلی، رامین راستاد، قاسم زارع، رابعه مدنی، الناز حبیبی، شهروز ابراهیمی، ماریه ماشاالهی، حشمت آرمیده، علی اصغر طبسی، علی گلبهاران، منصور شهبازی و علی انصاریان مقابل دوربین عبدالله عبدی نسب رفته اند و به تازگی سارا منجزی نیز به بازیگران این فیلم پیوسته است.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از : تهیه کنندگان:علی انصاریان، مهدی مددکار، کارگردان: امیر احمد انصاری، نویسنده فیلمنامه: علی گلبهاران، مدیر فیلمبرداری: عبدالله عبدی نسب، طراح چهره پردازی: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، صدابردار: منصور شهبازی، برنامه ریز: کتایون درخشان وزیری، منشی صحنه: آنیتا فیروز بخت، عکاس:حسن هندی با همکاری مهتاب ثروتی، مشاور رسانه ای:منصوره بسمل، مدیر تولید:مهدی مددکار، مدیر تدارکات:سعید احمدی.

فیلم ویدئویی هدیه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.