یکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰

در مصاحبه با خبرنگار ما

ستار اورکی: مشغول ساخت موسیقی «بچه ای با جوراب قرمز» هستم

ستار اورکی در نشست فیلم شورشیرین در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: ستار اورکی آهنگساز و سازنده موسیقی متن فیلم اگرچه امسال با فیلم سینمایی «دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان در جشنواره فیلم فجر حضور دارد ولی این روزهای مشغول ساخت موسیقی فیلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  به تازگی موسیقی متن فیلم سینمایی «دوران عاشقی»ساخته علیرضا رئیسیان را به پایان رساندم.

سازنده موسیقی متن «شور شیرین» در ادامه افزود: قصه جدیدترین اثر علیرضا رئیسیان در فضای کاملاً متفاوتی برخوردار است به همین خاطر ترجیح دادم در بخش ساخت موسیقی آن نیز از سبک و سیاق جدیدی استفاده کنم.

اورکی در بیان داشت: در حال حاضر موسیقی متن فیلم سینمایی «بچه ای با جوراب قرمز» به کارگردانی خداداد جلالی را آغاز کرده ام و سعی می کنم در این اثر که قصه ای از تولد یک نوزاد است از قطعه ارکسترال استفاده کنم.

سازنده موسیقی متن «او خوب سنگ میزند» گفت: در ساخت موسیقی فیلم همیشه سعی کردم موزیک متن را در خدمت یک اثر سینمایی قرار دهم و کاری نکنم موسیقی بیشتری شنیده شود یا خودنمایی کند.

سازنده موسیقی «استرداد» در مورد برنامه های آماده اکران خود یادآور شد: در حال حاضر فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» ساخته سید جلال اشکان اشکذری را در اکران سینماها دارم و سریال «مولانا» به کارگردانی مشترک شهرام اسدی و آرش معیریان نیز به تازگی از تلویزیون در حال پخش است.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: همچنین به تازگی داوری بخش موسیقیایی جشنواره ققنوس را همراه علی معلم، حسین مهدویان، فرشاد فرشته حکمت و علی اوجی به پایان رسانده ام.

۲۴ فیلم در کارنامه آهنگسازی ستار اورکی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «اکباتان»، «ناسپاس»، «او خوب سنگ می زند»، «ریسمان باز»، «شبکه»، «کوچه ملی»، «سنگ، کاغذ، قیچی»، «تارا و تب توت فرنگی»، «پیک نیک در میدان جنگ» و ...اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.