چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶

مهدی صباغ زاده اعلام کرد:

مرکز گسترش پول نداد؛ ساخت «دیو باید بمیرد» به تعویق افتاد

مهدی صباغ زاده در  نشست فیلم راه بهشت در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مهدی صباغ زاده تهیه کننده سینما صبح امروز از تعویق فیلمبرداری «دیو باید بمیرد» به کارگردانی کاوه صباغ زاده و اکران «لامپ ۱۰۰» بعد از اتمام «تمشک» در گروه فرهنگ خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «دیو باید بمیرد» به کارگردانی کاوه صباغ زاده اظهار داشت: به دلیل مشکلات مالی تولید اولین فیلم سینمایی کاوه صباغ زاده به تعویق افتاده است.

این کارگردان سینما با اشاره به اینکه ساخت فیلم تجربی در بدنه سینمای ایران سخت است توضیح داد: کاوه صباغ زاده سال های متمادی در سینمای ایران دستیاری کرده و قصد داشت فیلم «دیو باید بمیرد» را که از درام خوبی برخوردار است مقابل دوربین ببرد ولی متاسفانه به دلیل مشکلات مالی و نداشتن بودجه و عدم تخصیص کمک مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به این فیلم بعد از ۳ ماه انتظار کار تولید فیلم فعلاً متوقف شده  است.

وی در ادامه افزود: کاوه صباغ زاده از اعضای شورای مرکزی دستیاران کارگردان خانه سینما است و طبق توافقی که با محمد مهدی طباطبایی نژاد (رئیس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی) صورت گرفته بود ، قرار بر این شد تولید فیلم های اول کارگردان هایی که در حوزه دستیار کارگردانی در سینما فعالیت جدی داشته اند در اولویت تخصیص بودجه قرار گیرد که متاسفانه چنین نشد و به دلیل تامین نشدن هزینه، تولید این فیلم به تعویق افتاد.

مهدی صباغ زاده در مورد برنامه آتی شرکت نیمروز نیز گفت: فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی محسن محسنی نسب پس از اکران «تمشک» به کارگردانی سامان سالور در گروه فرهنگ به اکران عمومی در می آید.

برپایه این گزارش، «لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.