یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

حسن علیمردانی در گفتگو با سینماپرس:

سازمان سینمایی خود را موظف به حمایت از نیروهای« عمار» بداند

حسن علیمردانی

سینماپرس: حسن علیمردانی تهیه کننده سینما صبح امروز به ویژگی های جشنواره مردمی عمار اشاره کرد و افزود: دولت در بخش سازمان سینمایی خود را موظف به حمایت از این نیروها بداند و همچنین رسانه ملی نیز حامی جشنواره و اهداف آن باشد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد جشنواره عمار اظهار داشت: تصریح کرد: سال ها بود که انتظار می کشیدیم تا نهادهای انقلابی بتوانند در جهت تربیت نیروهای انسانی دردمند اقدامی داشته باشند که متاسفانه این انتظار در همان حد باقی ماند اما ظهور جشنواره مردمی فیلم عمار توانست به نوعی این انتظار را عملی کند.

تهیه کننده «نفوذی» بیان داشت: شاخصه مهم این جشنواره مردمی بودن آن است و  تکیه گاهش دولت ، شخصیت های سیاسی و مطرح نیستند.

وی گفت: آنان که ظرفیت های انقلاب شکوهمند اسلامی را درک کرده اند، در این رویداد فرهنگی در حد توان خود موضوعات مختلف را تصویری می کنند، شفاف و بی ریا حرفشان را می زنند و دل ها را با خود همراه می کنند.

تهیه کننده «ساکن خانه چوبی» در ادامه افزود: زمان و مکان برای تولیدات این جشنواره مردمی تمام سال و تمام ایران است ، این ویژگی می تواند نیروهای عماری را در اقصی نقاط کشور شناسایی کند و به آنها بها دهد.

وی گفت: برای کیفی تر شدن محصولات این جشنواره باید آموزش برای این نیروها از طریق رسانه ها در زمینه سینمایی مستند و حتی داستانی جدی گرفته شود.

علیمردانی یادآور شد: جشنواره باید اسپانسرهای مردمی و دردمند را برای آنان شناسایی و بستر سازی کند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.