یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

مصطفی احمدی و گفتگو با سینماپرس

آخرین خبرها از یک فیلم اولی/ «نزدیکتر» به ساخت موسیقی و اصلاح رنگ رسید

پگاه آهنگرانی و پارسا پیروزفر در فیلم سینمایی نزدیکتر به کارگردانی مصطفی احمدی*

سینماپرس: مصطفی احمدی کارگردان سینما صبح امروز گفت: در حال حاضر کریستف رضاعی در حال ساخت آخرین مراحل ساخت موسیقی این اثر است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: نیما دبیرزاده نیز به تازگی مراحل اصلاح رنگ این فیلم را انجام داده است.

 فیلمبرداری فیلم سینمایی «نزدیکتر» که در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر امسال پذیرفته شده است از اوایل آبان ماه آغاز شد و طی ۴۰ جلسه فیلمبرداری در خانه‌ای قدیمی در خیابان دزاشیب و مناطقی از جمشیدیه، فشم، لواسان، جاجرود و درکه از دیگر لوکشین‌های این فیلم بودند ادامه داشت.

احمدی یادآور شد: تدوین همزمان توسط بهرام دهقانی در استودیو ایران نوین فیلم انجام شد سپس  بهمن اردلان نیز در استودیو بهمن صداگذاری این فیلم را انجام داد.

برپایه این گزارش، «نزدیکتر» اولین تجربه بلند سینمایی مصطفی احمدی است که فیلمنامه آن را بهرام توکلی و هستی بشروتنی نوشتند.

 داستان فیلم درباره خانواده‌ای است که بعد از مدت‌ها دور هم جمع می‌شوند. پگاه‌آهنگرانی و پارسا پیروزفر ، نازنین فراهانی، محمد بحرانی، شیرین یزدانبخش، فراز مدیری و ستاره اسکندری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

عوامل سازنده فیلم سینمایی «نزدیکتر» عبارتند از:

 نویسندگان فیلمنامه: بهرام توکلی و هستی بشروتنی، مشاور کارگردان: محمدرضا بزرگ‌نیا، مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی، تدوین: بهرام دهقانی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، طراح چهره‌پردازی: سعید ملکان، مدیرتولید: حسین اکبری، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشکری، صدابردار: امین میرشکاری، صداگذار: بهمن اردلان (استودیو بهمن)، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: مریم نراقی، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌الله، عکاس: عبدالرضا نیکو، دستیار تولید: جواد سلیمانی، مدیر تدارکات: امیر یمینی، دستیار تدارکات: علیرضا اکبری، دستیار طراح صحنه و لباس: شقایق پورامین، دستیار دوم کارگردان: نوید صلاحی، اجرای چهره‌پردازی: آرزو کیقبادی و مسعود علمداری، سازنده موسیقی: کرستف رضاعی، مجری طرح: امیر اثباتی، تهیه‌کننده سپهر سیفی، محصول ایران نوین فیلم.

«نزدیکتر» ششمین فیلمی است که با سرمایه‌گذاری «ایران نوین فیلم»ساخته شده است و در بخش فیلم اولی های جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

مصطفی احمدی دانش آموخته سینما در آمریکا است و فعالیت خود را در سینما با  دستیار کارگردانی از سال ۱۳۷۰ شروع کرد. او در این سال‌ها دستیاری و برنامه ریزی را در کنار کارگردانانی از جمله رخشان بنی‌اعتماد، محمدرضا بزرگ‌نیا، مرضیه برومند، ابراهیم حاتمی‌کیا، منیژه حکمت، حسن فتحی و حمید لبخنده تجربه کرده و کارگردانی فیلم تلویزیونی «مکالمه» و مینی‌سریال «مسافرتاریکی» را هم در کارنامه خود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.