یکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

مهرشاد ملکوتی «پول ک» را صداگذاری می کند/ سحر دولتشاهی جایگزین الهام کردا شد

فیلم سینمایی پول ک

سینماپرس: افشین رضایی برنامه ریز و دستیار کارگردان سینما صبح امروز از طی شدن ۳۰ درصد از فیلمبرداری نخستین اثر بلند سینمایی مهرشاد ملکوتی خبر داد و گفت: «پول ک» همزمان با فیلمبرداری در حال تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی است.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: همزمان با فیلمبرداری، تدوین همزمان توسط سیاوش ترازنده پور در حال انجام است  و همچنین مهرشاد ملکوتی  به زودی مشغول صداگذاری خواهد شد و علی صمد پور نیز موسیقی این فیلم را می نوازد.

وی افزود: این فیلم به سی و سومین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید. 

زارعی بیان داشت: برای فیلمبرداری فیلم سینمایی «پول ک» ۴۵ جلسه فیلمبرداری پیش بینی کردیم که تاکنون ۱۳  جلسه از آن طی شده است، کلیه لوکیشن های این فیلم در بند بوشهر است و چند سکانس هم در بندرگناوه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی توضیح داد : هم اکنون فیلمبرداری با بازیگران محلی و خردسال این فیلم ادامه دارد و در روزهای اتی بازیگران حرفه ای سینما به جمع این بازیگران خواهند پیوست.

زارعی به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: سحر دولتشاهی، فرهاد قائمیان، قربان نجفی، پویا حکمت آرا (بازیگر نقش اصلی)، توماج پور مراد، ابوالفضل شاه کرم، عباس باج،جعفر بهبانی وپیام شادنیا و بازیگران بزرگسال فیلم سینمایی «تنهای تنهای تنها» در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

 وی در ادامه  یادآور شد: در ابتدا قرار بود سید رضا میرکریمی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده بگیرد که پس از استعفای ایشان علی واجد سمیعی تهیه کنندگی این فیلم را عهده دار شد. ضمن اینکه در ابتدا قرار بود الهام کردا بازیگر اصلی این فیلم باشد که به دلیل مشغله کاری سحر دولتشاهی جایگزین وی شد.

زارعی در پایان این گفتگو درباره جدا بودن حرف «ک» از «پول» در عنوان این فیلمنامه که در خوانش پولک است توضیح داد: این فیلمنامه، هم درباره پول است و هم کم ارزشی آن را نشان می‌دهد و از سوی دیگر در ایران اولین بار که سکه ضرب شد به آن پولک می گفتند.

برپایه این گزارش، «پول ک» یک اثر اجتماعی است که نخستین تجربه کارگردانی مهران ملکوتی به حساب می‌آید.وی از سال ۱۳۷۷ به عنوان صدابردار در سینمای ایران حضور دارد و آثار زیادی را نیز صدا گذاری کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.