جمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۳۱

نقد شفاهی فیلم های در حال اکران

اکبرلو: «چند متر مکعب عشق» قصه ای ساده اما جذاب دارد

چند متر مکعب عشق*

سینماپرس: یک منتقد سینما گفت: «چند متر مکعب عشق» می کوشد با قصه ای ساده اما جذاب و با هزینه ای به نسبت پایین تر، فیلمی داستانگو برای مخاطب عام ارائه دهد.

منوچهر اکبرلو در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» ساخته نوید محمودی اظهار داشت: فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» از دسته فیلم هایی است که می کوشد با قصه ای ساده به همراه بازیگران نامطرح و با هزینه ای به نسبت پایین تر، فیلمی داستانگو برای مخاطب عام ارائه دهد. 

عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران در ادامه افزود: با حذف بازیگران چهره با ماجراهای پیچیده آن چه می ماند؟ یک داستان ساده اما جذاب است که تماشاگر را تا انتها با خود همراه می سازد.

این منتقد و روزنامه نگار در ادامه افزود: به نظر من بکارگیری این الگو در این فیلم از نمونه های ایرانی پیشین موفق تر است اما نمی توان انکار کرد که نداشتن بازیگر مطرح و نوع شخصیت ها برای مخاطب ایرانی جذابیت کمتری ایجاد می کند.

اکبرلو تصریح کرد: همچنین دو بازیگر زن و مرد جوان فیلم نیز بازی قابل قبولی را ارائه می دهند. به هر حال سینمای ما برای گریز از تکرار در یک محدوده کوچک نیازمند بردن قصه ها به فضاهای جدید مانند این فیلم است.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در مورد نام فیلم هم  نظر من این است که بیشتر مناسب یک تئاتر است تا نامی که بتواند به سهم خود تماشاگر را به سوی فیلم جذب کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.