سه‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۵۰

پس از دریافت پروانه ساخت

ابراهیم اصغری«سه صفر» را با موضوعی اجتماعی می‌سازد/ انجمن دفاع مقدس و تأیید فیلمنامه«بهشت از جنوب شرقی»

ابراهیم اصغری در هفتمین روز بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما صبح امروز از ارائه درخواست پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «سه صفر» خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  پس از دریافت مجوزهای لازم فیلم سینمایی «سه صفر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود یزدانی‌فر به زودی با عوامل حرفه ای جلوی دوربین خواهد رفت. 

این تهیه‌کننده سینما در مورد خلاصه داستان این فیلم گفت: این فیلم موضوعی اجتماعی دارد و داستان ۳ دوست قدیمی است که بعد از سال ها هر کدام یک گروه خلافکار را مدیریت و با هم رقابت می‌کنند. در این میان زن جوانی به آن ها نزدیک می شود و مسیر جدیدی را برای این ۳ دوست رقم می زند.

به گفته وی، میلاد کی مرام، پولاد کیمیایی، هدی زین العابدین، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، رامتین کبریتی، شراره رخام از جمله بازیگران این فیلم اولی هستند.

بنابراین گزارش، از دیگر عوامل این فیلم می توان به مدیر فیلمبرداری: سینا کرمانی‌زاده، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح گریم: پدرام زرگر، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، مدیر برنامه ریزی و دستیاراول کارگردان: شاهین غلامرضایی، منشی صحنه: ساناز هرندی، عکاس: سینا نورمحمدی، روابط عمومی: بهناز شیربانی، مدیر تدارکات: مرتضی خسروی، مدیرتولید: مهدی چراغی وهمچنین علیرضا اشکبوس مجری طرح و سرمایه گذار اشاره کرد.

اصغری در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» نیز گفت: اخیراً فیلمنامه  این پروژه به تائید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس رسیده است که با این شرایط سازمان بسیج ردیف بودجه حمایتی برای تولید این فیلم در نظر خواهد گرفت.

وی افزود: پس از  مشارکت بنیاد فارابی در کنار سازمان بسیج از هفته آینده شرایط تولید این فیلم فراهم خواهد شد.

بنابراین گزارش، فیلم های «او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شور شیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.