سه‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

روزهای شلوغ اهالی سینما در گپی با سینماپرس

ستار اورکی: مشغول ضبط موسیقی فیلم رئیسیان هستم/ با «دوران عاشقی» به جشنواره فیلم فجر خواهم آمد

ستار اورکی در نشست فیلم شورشیرین در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: ستار اورکی آهنگساز و سازنده موسیقی متن سینما امسال با فیلم سینمایی «دوران عاشقی» ساخته علیرضا رئیسیان در جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در همین خصوص گفت:  امیر حسین قاسمی مشغول آخرین طراحی های  صدا و افکت های این فیلم است و با اتمام تدوین این فیلم توسط هایده صفی یاری من نیز این روزها  مشغول ضبط موسیقی این فیلم هستم.

سازنده موسیقی «شور شیرین» یادآور شد: در حال حاضر فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» ساخته سید جلال اشکان اشکذری را در نوبت اکران سینماها دارم.

وی گفت: به تازگی ساخت موسیقی فیلم  «سه ماهی» به کارگردانی حمید قربانی را به اتمام رسانده ام و همزمان مشغول کار در سریال «مولانا» به کارگردانی مشترک شهرام اسدی و آرش معیریان نیز هستم.

سازنده موسیقی متن «ناسپاس» در ادامه افزود: برای من یک افتخار است که موسیقی درباره «مولانا» را می سازم و احساس می کنم فرصتی خوبی برایم فراهم شده است تا بتوانم به این شخصیت ادای دینی داشته باشم.

سازنده موسیقی «شور شیرین» یادآور شد: 

به گفته این آهنگساز سینما ، امیر حسین قاسمی مشغول آخرین طراحی های  صدا و افکت های این فیلم است و همچنین هایده صفی یاری نیز تدوین این فیلم را به اتمام رسانده و این روزها  مشغول ضبط موسیقی این فیلم است.

وی در پایان این گفت وگو خاطرنشان کرد: در کنار همه این کارها مشغول کار در سریال – فیلم «باب المراد» نیز هستم. این سریال در مورد امام رضا (ع) و امام جواد (ع) در حال ساخت است و من هم از موسیقی و سازهای عربی در این پروژه استفاده خواهم کرد.

برپایه این گزارش، فیلم های  «اکباتان»، «ناسپاس»، «او خوب سنگ می زند»، «ریسمان باز»، «شبکه»، «کوچه ملی»، «سنگ، کاغذ، قیچی»، «تارا و تب توت فرنگی»، «پیک نیک در میدان جنگ» و ... در کارنامه آهنگسازی ستار اورکی به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.