شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

دهقانی اشکذری در گفتگو با سینماپرس:

«خانه ای کنار ابرها» پنج روز دیگر جایگزین «میهمان داریم» می شود/ پیش تولید «دلبری» آغاز شد

سیدجلال دهقانی اشکذری

سینماپرس: سید جلال دهقانی اشکذری کارگردان سینما صبح امروز از آغاز پیش تولید «دلبری» و اکران «خانه ای کنار ابرها» از ۲۶ آذر خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: قرار است فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها»  از ۲۶ آذر ماه در گروه سینمایی استقلال جایگزین فیلم سینمایی «میهمان داریم» ساخته محمد مهدی عسگرپور شود.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «خانه ای کنار ابرها» به تهیه کنندگی روح الله برادری آشنایی دو جوان با مادر شهیدی است که در روند زندگی این دو تاثیرگذار خواهد بود و اتفاقاتی که پیرامون این آشنایی در داستان رخ می دهد. هدایت هاشمی، حامد کمیلی، آفرین عبیسی و نگار عابدی بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم محصول سال ۹۲ است و توانست در جشنواره سی و دوم فیلم فجر در بخش نگاه نو نامزد دریافت سیمرغ شده بود.

فهرست عوامل «خانه‌ای کنار ابرها» عبارتند از:

سیدجلال دهقانی اشکذری (نویسنده و کارگردان)، سیدمهدی فرخ‌پور (دستیار اول و برنامه‌ریز)، محمود محمدطائمه (مدیر تولید)، دکترمحمدرضا شجاعی (طراح صحنه و لباس)، کامران خلج (طراح گریم)، علی محمدزاده (مدیر فیلمبرداری)، بهمن داداشی(تدوین)، طاهر پیشوایی (صدابردار)، آناهید روستا(منشی صحنه)، مجتبی زندیه (مدیر تدارکات) حسن شجاعی (عکاس)، احسان هوشیارگر (مشاور رسانه‌ای) و روح‌الله برادری(تهیه‌کننده) عوامل اصلی این پروژه هستند.

وی در ادامه در مورد سایر فعالیت های خود نیز گفت: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «دلبری» به تهیه کنندگی سید محمود رضوی را دریافت کرده ایم و بلافاصله پیش تولید این فیلم را آغاز کرده ایم.

کارگردان سریال «حانیه» به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم یک ملودرام اجتماعی است و قصه زنی به نام «طوبی» است که در شب مراسم عروسی خواهر زاده اش اتفاقاتی برایش رخ می دهد.

برپایه این گزارش، سید جلال دهقانی اشکذری پیش از این چهار تله فیلم به نام‌های «هدیه‌ای برای آسمان»، «دویدن برای پشیمانی»، «همه روزها» و «مسابقه» را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.