دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶

فرشته مهدی زاده در گفتگو با خبرنگار ما:

«آوا» با تغییرات فنی خود را برای جشنواره فیلم فجر آماده کرده است

دایره داوود

سینماپرس: فرشته مهدی زاده تهیه کننده سینما از تغییرات فیلم سینمای «آوا» دربخش های موسیقی، جلوه های ویژه و مونتاژ نسبت به نسخه نمایش داده شده در جشنواره فیلم کودک اصفهان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: برای این فیلم فرم حضور در جشنواره را پر کرده ایم و در صورت تائید هیئت انتخاب این فیلم پس از نمایش در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان در جشنواره فیلم فجر نیز  به نمایش درخواهد آمد.

این تهیه کننده سینما  در مورد تغییرات این فیلم نسبت به نسخه به نمایش درآمده در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان  توضیح داد: در این فیلم نسبت به نسخه ای که در جشنواره اصفهان اکران شد، اصلاح اندکی صورت گرفته است ، کمی جلوه های ویژه به آن اضافه شده و مونتاژ آن نیز دستخوش تغییراتی شده است.

تهیه کننده «یکی میخواد باهات حرف بزنه» یادآور شد:  یکی از اساسی ترین اقداماتی که انجام دادیم این است که به جای موسیقی انتخابی که در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان برای فیلم لحاظ کرده بودیم، به تازگی ساخت موسیقی توسط هادی رحمانی آغاز شده که می‌تواند تاثیر بیشتری بر ابعاد مختلف کار داشته باشد.

وی در پایان این گفتگو بیان داشت: هادی رحمانی از آهنگسازان جوان و خوش فکر کشور است که در چند دوره از جشنواره فیلم موسیقی فجر جوایز متعددی را دریافت کرده است و طبق صحبت و توافقی که با او داشتم، به تعامل و نگاه مشترک رسیدیم که در نهایت منجر به همکاری میان ما شد. امیدوارم با تکیه بر دانش و خلاقیت او حاصل و برآیند کار در شان مخاطب باشد.

برپایه این گزارش، حسین یاری، بهنوش طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، کریم اکبری مبارکه، شهین تسلیمی و جمشید هاشم پور از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. همچنین آرشام طالبی و شایان شاهسون بازیگران نونهال فیلم سینمایی «آوا» هستند.

 داستان فیلم که در ابتدا «دایره داود» نام داشت درباره زندگی پسر بچه کشتی گیری را روایت می‌ کند که برای اینکه مشکلات خواهرش را حل کند وارد ماجراهایی می شود و این باعث می شود که زندگیش دچار اتفاقاتی شود که مسیر فیلمنامه را به جلو خواهد برد.

فیلم سینمایی «آوا» به نویسندگی محسن جسور ، کارگردانی سیامک کاشف آذر و تهیه کنندگی فرشته مهدی زاده ، جوایزی از جمله دیپلم افتخار بهترین کارگردانی و پروانه زرین بهترین فیلمنامه را از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان دریافت کرد.

فیلم های «شوک»، «هدف»، «یاران» و ... در کارنامه تهیه کنندگی فرشته مهدی زاده به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.