دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

نوید محمودی در گفتگو با سینماپرس:

«علم الهدی» اصرار زیادی برای حضور «چند متر مکعب عشق» در گروه هنر و تجربه داشت؛ نپذیرفتیم!

چند متر مکعب عشق*

سینماپرس: نوید محمودی گفت: امیرحسین علم الهدی دبیر شورای سیاست گذاری گروه هنر و تجربه اصرار زیادی برای حضور «چند متر مکعب عشق» برای اکران در این گروه سینمایی خاص داشت ولی ما نپذیرفتیم و معتقدیم فیلم می‌تواند فیلم مخاطب عام داشته باشد.

نوید محمودی تهیه کننده فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: از آنجا که ما عقیده داشتیم فیلم هایی که در این گروه اکران می شوند تنها مخاطبان خاص دارند و مایل بودیم که فیلم ما بتواند مخاطب عام تر را جذب نماید مانع حضور فیلم در این گروه سینمایی خاص شدیم و این در شرایطی بود که از لحاظ مالی حضور فیلم در این گروه می توانست برای ما بهتر باشد اما ما ترجیح دادیم که فیلم مان در شهر احساس شود و مردم در نقاط مختلف شهر بیلبوردهای فیلم ما را در سر در سینماها ببینند.

وی ادامه داد: فیلم ما مسئله مهمی را مطرح می کند و یک دارم عاشقانه واقعی است که می تواند تمامی مخاطبان را مجذوب خود نماید. «چند متر مکعب عشق» فیلمی برای تمامی افراد خانواده است و مسلماً با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو می شود هرچند که مخاطب هدف ما جوانان و دانشجویان هستند.

وی ادامه داد: این فیلم از ۲۶ آذر ماه بدون داشتن سر گروه در تهران و شهرستان ها اکران خواهد شد. البته ما بسیار مایل بودیم که این فیلم بتواند در اکران عید سعید فطر روی پرده برود اما به دلیل آنکه حوزه هنری که پخش این فیلم را بر عهده دارد در آن زمان فیلم های دیگری داشت ما از اکران «چند متر مکعب عشق» در آن ایام باز ماندیم و این زمان را به ما پیشنهاد دادند که البته از نظر ما زمان بدی نیست و ما تا جشنواره فیلم فجر نزدیک به ۶ هفته فرصت داریم تا بتوانیم یک اکران خوب را تجربه کنیم. ما هیچ امکان انتخاب دیگری برای اکران فیلم در یک زمان بهتر را نداشتیم چرا که تا پایان سال همه سر گروه های سینمایی برنامه هایشان پر شده است و در مورد اکران سال ۹۴ هم فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در اولویت اکران قرار می گیرند.

محمودی در رابطه با وضعیت تبلیغات «چند متر مکعب عشق» نیز اظهار داشت: تبلیغات تلویزیونی ما از روز ۲۲ آذر ماه از تلویزیون آغاز می شود و ما در حال برنامه ریزی برای تبلیغات این فیلم در فضاهای شهری از جمله مترو تهران هستیم. البته تبلیغات مجازی این فیلم از همین امروز آغاز شده اما متاسفانه به دلیل اینکه این فیلم در بخش خصوصی تولید شده است ما امکان هزینه کردن برای بیلبوردهای شهری نداریم اما امیدواریم که مخاطبان ما مبلغان خوبی برای «چند متر مکعب عشق» باشند.

این تهیه کننده در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: مسلماً این نکته مهم که «چند متر مکعب عشق» برگزیده جشنواره فیلم فجر، جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و بسیاری از جشنواره های معتبر جهانی شده است و نماینده جایزه اسکار سینمای افغانستان نیز محسوب می شود می تواند تأثیر مثبتی بر مردم و مخاطبان این فیلم داشته باشد.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در بخش مسابقه نگاه نو و سودای سیمرغ در سی و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و توانست نظر برخی از منتقدان را به خود جلب کند. در این فیلم ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی و نادر فلاح به ایفای نقش پرداختند. داستان این فیلم درباره دختری مهاجر از کشور افغانستان است که پسر جوان ایرانی عاشق او می‌شود و این عشق پردردسر با مخالفت شدید پدر دختر روبه رو است و داستانی دراماتیک را رقم می زند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.