شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

فیلمنامه ای که تغییر کرد!

انصراف«اردکانی»از ساخت فیلم زندگی‌شهید‌شوشتری/اصغری: «بهشت از جنوب شرقی» با کارگردان جدید دی ماه کلید می‌خورد

ابراهیم اصغری در یادواره شهدای فیلمساز و سینماگر بسیجی

سینماپرس: ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام بازنویسی فیلمنامه فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» توسط تیمی به سرپرستی احمد کاوری و کلید خوردن این فیلم در دی ماه سال جاری در منطقه سیستان و بلوچستان خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «بهشت از جنوب شرقی» اظهار داشت: طی روزهای گذشته بازنویسی نسخه جدید فیملنامه این فیلم به پایان رسیده و گروهی از فیلمنامه نویسان به سرپرستی احمد کاوری این کار را  برعهده داشتند ضمن اینکه پیش از این هم جواد اردکانی برای نگارش و بازنویسی این فیلمنامه به گروه مشاوره و کمک می داد. 

تهیه کننده «شور شیرین» بیان داشت: پیش از این در برخی از خبرها آمده بود که این فیلم به زندگی شهید شوشتری خواهد پرداخت اما واقعیت این است در تحقیقاتی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که  انعکاس زندگی این سردار شهید، به ساخت یک سریال ۴۰ تا ۵۰ قسمتی نیازمند است که اگر سازمان صدا و سیما بخواهد در آینده می تواند آن سریال هم ساخته شود، به همین دلیل سعی کردیم در بازنویسی فیلمنامه جدید، داستان زندگی مردمان سیستان و بلوچستان  با محوریت حوادث سال های اخیر و با نگاهی به تاثیر شهدای وحدت در این منطقه بپردازیم.

تهیه کننده «او خوب سنگ میزند» در ادامه با اعلام استعفای جواد اردکانی برای کارگردانی این فیلم یادآور شد: به طور رسمی کار پیش تولید این فیلم آغاز شده است و در پی مهیا کردن شرایط  مطلوبی برای تولید این فیلم ارزشمند ملی هستیم. با مهیا شدن شرایط تولید در روزهای آینده این فیلم به کارگردانی یکی از همکاران حرفه ای سینما ساخته شود.

 ابراهیم اصغری در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته طی روزهای آینده برای نهایی کردن لوکیشن های این فیلم سینمایی عازم سیستان و بلوچستان هستیم و با برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری این فیلم را در دی ماه سال در این منطقه آغاز خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، فیلم های « او خوب سنگ می زند»، «پنجشنبه آخر ماه»، «شور شیرین»، «به کبودی یاس» و «شب حورا» در کارنامه تهیه کنندگی ابراهیم اصغری به ثبت رسیده است.   

نظرات

  • هوادار ۱۳۹۳/۰۹/۱۵ - ۱۲:۵۴
    0 1
    کاش اردکانی این فیلم را میساخت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.