چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶

گلایه‌های یک فیلمساز از لابراتوار تلویزیون

سجادی حسینی:«بوفالو» به دلیل بدقولی های صدا و سیما در بلاتکلیفی بسر می برد/ «شب، بیرون» از اول دی اکران می‌شود

کاوه سجادی حسینی*

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی گفت: لابراتوار صدا و سیما بیش از ۳ ماه است که به دلیل خرابی دستگاه هایشان برای قطع نگاتیو ما را منتظر گذاشته و هنوز اسکن فیلم «بوفالو» برای تصحیح رنگ و اتالوناژ به دست ما نرسیده است.

کارگردان فیلم «پاساژ» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ما فرم حضور «بوفالو» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر را علیرغم تمامی بدقولی های لابراتوار صدا و سیما پر کرده ایم و امیدواریم که پس از پایان مراحل فنی بتوانیم به موقع این فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و شاهد نمایش «بوفالو» در سی و سومین جشنواره فیلم فجر باشیم. به تازگی ریاست بخش لابراتوار صدا و سیما به ما قول داده که تا پایان این هفته اسکن فیلم را به دست ما برساند تا بتوانیم هرچه زودتر کارهای فنی «بوفالو» را آغاز نماییم.

وی در مورد داستان فیلم «بوفالو» که درامی عاشقانه، اجتماعی است گفت: داستان این فیلم در مورد شکوفه و پيمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده و به بندر انزلی می روند تا فردی را ملاقات کنند و اموال دزدی را به او برسانند غافل از اينکه طمع شان پرخطر است و در آینده با مشکلاتی رو در رو خواهند شد و پرویز پرستویی، سهیلا گلستانی، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها و سیامک ادیب از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی: صدابردار، کامیاب امین عشایری: طراح صحنه و لباس،  مهرداد میرکیانی: طراح گریم،  آرش زاهدی اصل: تدوین، بهرام دهقانی: مشاور تدوین،  ژرژ هاشم زاده :مجری طرح و برنامه‌ریز،   مجید کریمی: مدیر تولید: امین قوامی:دستیار اول کارگردان، کریم امینی:دستیار دوم کارگردان، آناهید روستا : منشی صحنه، سجاد رحیمی: مدیر تدارکات،  نوید سجادی حسینی: عکاس و بابک اسدی و شهین محمدی: سرمایه گذار اشاره کرد.

سجادی حسینی همچنین از اکران فیلم قبلی اش با عنوان «شب، بیرون» از اول دی ماه در گروه هنر و تجربه خبر داد و گفت: سازمان سینمایی هنوز پروانه اکران عمومی این فیلم را صادر نکرده است اما به ما اعلام کرده اند که از اول دی ماه این فیلم در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد که در آن هنرمندانی همچون: باران کوثری، هومن سیدی، سهیلا گلستانی، هوتن شکیبا و حسام محمودی به ایفای نقش پرداخته اند و داستان آن در مورد توسکا دختر جوانی است که می‌خواهد برای ادامه تحصیل از ایران برود. شب قبل از سفر تصمیم می‌گیرد از شب تهران فیلم بگیرد و در خلال این سفر شبانه اتفاقاتی برایش رخ می‌ دهد.

گفتنی است؛ کاوه سجادی حسینی تا کنون فیلم های بلندی همچون: «روزی که می آید»، «فیلمساز کوچک»، «آتش زیر خاکستر»، «اکنون در یک آینه» و... را ساخته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.