سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

پروانه مرزبان به سینماپرس گفت:

«تا آمدن احمد» به ساخت آنونس و پوستر رسید

پروانه مرزبان*

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما صبح امروز از ساخت و آنونس و پوستر فیلم سینمای «تا آمدن احمد» و آماده شدن مراحل فنی این فیلم تا هفته آینده خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: مونتاژ این فیلم توسط صادق صادق دقیقی که خود کارگردانی این فیلم را برعهده دارد به پایان رسیده است. 

تهیه کننده «ماهیگر کوچک» در ادامه افزود: همزمان با پایان مونتاژ، قرار است تا سه روز آینده آرش قاسمی (صداگذاری) و بهزاد عبدی (ساخت موسیقی) این فیلم را به اتمام برسانند.

مرزبان یادور شد: از برآیند کلی فیلم راضی هستم .ما برای این فیلم فرم حضور در جشنواره را پر کرده ایم و در صورت تائید هیئت انتخاب اولین رونمایی از این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

تهیه کننده «بزرگ مرد کوچک» در ادامه بیان داشت: همچنین به تازگی نیوشا دلدار(طراحی پوستر) و صادق صادق دقیقی نیز ساخت آنونس این فیلم را انجام داده اند.

وی در پایان با اشاره به داستان این فیلم سینمایی گفت: داستان «تا آمدن احمد» در سال ۱۳۶۵ اتفاق می افتد و روایتگر یک خانواده شهید در جزیره خارک است. در این فیلم احمد از نیروهای جمعیت حلال احمر است که شهید می شود اما خانواده او فکر می کنند که هنوز زنده است و دنبال او می گردند.

 افسر اسدی، پرهام دلدار، مهدی فقیه، بهرام ابراهیم زاده، جواد پولادی و ونوس حسنی کاملی بازی در فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل عبارتند از:

تهیه کننده: پروانه مرزبان، نویسندگان:  عبدالجبار دلدار،عباس عمرانی، بازنویسی فیلمنامه: عبدالجبار دلدار،  مدیر فیلمبرداری: فریدون شیردل، مدیر صدابرداری: مسیح سراج، صداگذار: آرش قاسمی، سازنده موسیقی: بهزار عبدی.

فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» پیش از این با نام «بهار در پاییز» پروانه ساخت دریافت کرد و فیلمبرداری خود را در تاریخ ۲۱ خرداد ماه آغاز کرد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه کنندگی پروانه مرزبان با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.