یکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

به گفته جلیل سامان

فیلمبرداری سریال «چمران» به اوایل سال آینده موکول شد

جلیل سامان*

سینماپرس: جلیل سامان کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان صبح امروز از آغاز فیلمبرداری سریال «چمران» از اوایل سال ۹۴ خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از سریال شهید «چمران» اظهار داشت: این سریال پس از طی کردن مراحل تحقیق و پژوهش هم اکنون در مرحله پیش تولید است. 

کارگردان «ارمغان تاریکی» در ادامه افزود: ما پیش تولید صفر این سریال را به اتمام رسانده ایم و برای ادامه آن چند ماه دیگر  زمان نیاز داریم؛ ضمن اینکه قرار است اوایل سال آینده فیلمبرداری این سریال را آغاز کنیم.

سامان در ادامه بیان داشت: حدود ۲ ماه است که به طراحی و بازدید لوکیشن های مختلف می پردازیم و باید در این مرحله به یک متن مناسب نیز دست یابیم.

کارگردان سریال «پروانگی» یادآور شد: در بخش بازیگری هم این موضوع به دو بخش تقسیم شده است ، یک عده بازیگران حرفه ای که حضور آنها در پروژه قطعی نیست و نیازی به مراحل مقدماتی آنچنانی ندارند و عده دیگر بازیگران فرعی هستند که در حال انجام تست گریم برای ایفای نقش های مختلف می باشند.

جلیل سامان در پایان این گفتگو اظهار داشت: تاکنون حضور پیمان جعفری به عنوان (مدیر تولید)، علی صابری (دستیار اول کارگردان و برنامه ریز) و  سید حسین موسوی و سیدبیدختی به عنوان (مجریان طرح) در این پروژه  قطعی شده است.

برپایه این گزارش، مجموعه تلویزیونی «شهد چمران» محصول سیما فیلم به عنوان سریال الف ویژه است و با تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی جلیل سامان در ۳۶ قسمت تولید خواهد شد.

بنابراین گزارش، سریال های «ارمغان تاریکی» و «پروانگی» در کارنامه سریال سازی جلیل سامان به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.