شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

محمد نشاط خبر داد:

«الوند» کار «مستانه مهاجر» را انجام می‌دهد/ کارن همایونفر؛ نوازنده موسیقی «این سیب هم برای تو»

محمد نشاط  تهیه کننده در نشست فیلم بی خداحافظ در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمد نشاط تهیه کننده سینما صبح امروز از سپری شدن ۷۰ درصد از تدوین فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» توسط سیروس الوند و ساخت موسیقی توسط کارن همایونفر خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: پس از اتمام فیلمبرداری «این سیب هم برای تو» که اکثر لوکیشن های آن در جزیره کیش فیلمبرداری شد، قرار بود مستانه مهاجر بلافاصله تدوین این فیلم را آغاز کند اما به دلیل مشغله کاری ایشان از این پروژه استعفا داده اند و سیروس الوند که خود کارگردانی این اثر را برعهده دارد تا کنون ۷۰ درصد از مونتاژ این فیلم را به اتمام رسانده است. 

تهیه کننده «پرتقال خونی» در ادامه افزود: قرار است پس از اتمام مونتاژ ، همزمان کارن همایونفر ساخت موسیقی و بهمن حیدری نیز صداگذاری این فیلم را انجام دهند.

تهیه کننده «رنج و سرمستی» بیان داشت: برای فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» فرم حضور در جشنواره را پر کرده ایم و اولین نمایش این فیلم در صورت تأیید هیأت انتخاب در بخش سودای سیمرغ  سی و سومین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی  «اين سيب هم برای تو» كه يك ملودرام اجتماعی است بازيگرانی چون پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، چنگيز جليلوند، پريناز ايزديار و امير علی دانايی به ايفای نقش می پردازند.

فهرست عوامل اصلی اين پروژه عباتند از:

كارگردان: سيروس الوند، نويسندگان: سيروس الوند، نازنين فراهانی، مدير فيلمبرداری: داريوش عياری، صدابردار و صداگذار: بهمن حيدری، طراح صحنه و لباس: نازی پرتو زاده، طراح چهره پردازی: محمد قومی، برنامه ريز: مجيد كرباسيان، دستيار اول كارگردان: علی نشاط، مدير تداركات: امير هوشنگ حسينی، منشی صحنه: شيدا يوسفی، مدير توليد: امير نشاط،تهيه كننده: محمد نشاط و با مشاركت بنياد سينمايی فارابی.

تهیه کننده «بی خداحافظی» در ادامه افزود: همچنین سریالی با نام «پرواز در ارتفاع صفر» را در دست ساخت داریم که سید ناصر هاشم زاده نگارش فیلمنامه این سریال را بر عهده داشت.

وی گفت: ابتدا قرار بود سامان سالور کارگردانی این سریال را برعهده بگیرد  اما به دلیل طولانی شدن زمان تولید، ایشان از این پروژه استعفا داد و ابراهیم شیبانی جایگزین وی شد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است از هفته آینده پیش تولید این سریال را آغاز کنیم.

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. «پرواز در ارتفاع صفر» در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای تولید می‌شود.

 فیلم های «رنج و سرمستی»، «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی» و ... در کارنامه تهیه کنندگی محمد نشاط به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.