چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

با تقدیر از بهرام عظیمی

جشنواره بین‌المللی فیلم رشد جمعه در سینما فلسطین به کار خود پایان می‌دهد

چهل و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

سینماپرس: مراسم اختتامیه چهل و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد جمعه ۳۰ آبان، ساعت ۶ در سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ستاد خبری و اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد، در این مراسم دکتر علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش و همچنین حجت‌الاسلام دکتر محی‌الدین بهرام محمدیان به سخنرانی خواهند پرداخت. 

از دیگر برنامه‌های این مراسم، تقدیر از بهرام عظیمی، انیمیشن‌ساز مشهور کشورمان خواهد بود. در ادامه این مراسم از برگزیدگان جشنواره چهل و چهارم در بخش‌های مختلف جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

چهل و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه برگزار ‌شد و فیلم‌هایی از کشورهای آلمان، اسپانیا، استونی، انگلستان، ایتالیا، ایرلند، بلژیک، روسیه، سوئیس، فرانسه، کانادا، گوادالوپ، مارتینیک و هلند  نیز دراین رخداد آموزش و علمی حضور داشتند.

در مجموع یک‌هزار و ۱۹۷ فیلم از ۴۰ کشور به دبیرخانه جشنواره رسید که از این میان ۲۱ اثر مربوط به هنرمندان خارجی و ۹۸۰ اثر نیز از آن هنرمندان و فیلمسازان ایرانی است.

در دبیرخانه جشنواره کار داوری آثار از ابتدای شهریورماه با حضور گروهی از کارشناسان حوزه تعلیم و تربیت و فرهنگ و هنر آغاز شده و در نهایت ۲۰۹ اثر برای نمایش به بخش مسابقه راه یافت.

اکران فیلم‌ها از روز شنبه - ۲۴ آبان - آغاز و فیلم‌ها منتخب  در سه سالن سینما فلسطین، ۲۰۰ آموزشگاه در مناطق نوزده گانه شهر تهران، ۲۰ کانون فرهنگی تربیتی، ۱۷ پردیس دانشگاه فرهنگیان، ۲۰ مرکز به‌طور همزمان در استان گیلان و در سواحل مکران (جاسک، کنارک و چابهار) به نمایش در آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.