چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰

تولید سریال با محوریت شهید «صیاد شیرازی»

شهید صیاد شیرازی

فارس: رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس از تولید یک مجموعه تلویزیونی با محوریت شهید «صیاد شیرازی» و اجرای طرح سینماکارت برای خانواده‌های نیروهای مسلح خبر داد.

محمود عاطفی رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره آخرین فعالیت‌های این سازمان اظهار داشت: این سازمان تولید یک مجموعه تلویزیونی فاخر و ارزشمند با محوریت زندگی شهید صیاد شیرازی را در دستور کار دارد که این مهم را با همکاری شبکه یک سیما به سرانجام خواهد رساند. با مشورت مسئولین ذیربط و نهادهایی که قرار است در این کار مشارکت کنند به زودی تهیه کننده ای شایسته برای این پروژه انتخاب خواهد شد.

وی ادامه داد: مبارزات سیاسی شهید صیاد شیرازی علیه رژیم پهلوی، زندگی خانوادگی و همچنین تخصص هایی که ایشان در زمینه هواسنجی بالستیک و زبان انگلیسی و توپخانه داشتند و ترور ایشان به دست منافقین کوردل و فعالیت های بی شمار ایشان در هشت سال دفاع مقدس از فراز های مهم این مجموعه تلویزیونی است.

رئیس سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس با تاکید براهمیت تفاهم نامه‌ای که بین سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی و هنرهای نمایشی دفاع مقدس منعقد شده است تاکید کرد: برنامه های متنوعی برای پیشبرد و توسعه همه جانبه سینمای دفاع مقدس دیده شده که یکی از این برنامه‌ها اجرای طرح مشترک سینما کارت برای حوزه‌های تحت پوشش است.

وی تصریح کرد: خانواده نیروهای مسلح از اقشار معتقد و پایبند به مبانی ارزشی و دینی جامعه هستند که با حضور خود در سینما به عنوان مخاطب های فعال می‌توانند تاثیر بسیار مثبتی را روی افزایش تولید فیلم های فاخر و ارزشمند بگذارند. نیروهای مسلح در بخش سالن های اجتماعات با کاربردهای نمایشی، امکانات بسیار خوب و قابل توجهی دارد که با استفاده از این امکانات می توان تاثیر بسیار بسیار مثبتی روی صنعت سینما و رونق بخشی به فیلم‌های ارزشی گذاشت.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.