چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

عضو شورای نظارت بر رسانه ملی:

پنج مدیر امور مختلف صداوسیما را بطور تخصصی رصد می‌کنند / مردم می‌توانند از سراسر کشور ناظرین افتخاری باشند

سید رمضان شجاعی کیاسری*

سینماپرس: عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما از برخی تغییر و تحولات در نحوه عملکرد شورای نظارت بر صدا و سیما خبر داد و گفت: از این پس روند رصد برنامه های صدا و سیمای پایتخت و همچنین استان ها با جدیت بیشتر در راستای کسب رضایت مخاطبان پیگیری می شود.

به گزارش سینماپرس، سید رمضان شجاعی کیاسری در گفتگویی از برخی تغییر و تحولات در نحوه عملکرد شورای نظارت بر صدا و سیما خبر داد و گفت: درجلسه شب گذشته شورای نظارت تعیین شد که ۵ مدیر نظارتی در ۵ زمینه صدا، سیما، برنامه‌های سیاسی و خبر، امور فنی و مجازی و امور اجرایی و پشتیبانی نظارت داشته باشند. 

نماینده مردم ساری در ادامه این مطلب تصریح کرد: این نظارت‌ها در تهران و همه استان‌ها گسترش خواهد یافت و ما مجموعه نظارت‌ها را در قالب فایل‌های از پیش تعیین شده به صورت آنلاین در اختیار اعضای اصلی شورا قرار می‌دهیم تا در هر جلسه اعضای شورا نظرات خود را در زمینه‌های مشخص شده ارائه دهند و همچنین شکایات را از رئیس و معاونت‌های مربوطه پیگیر شوند و بعد اعضای شورا در زمینه‌هایی که لازم به تصمیم گیری است تصمیم گیری کنند.

وی همچنین از دعوت شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما از کسانی که می توانند بر حوزه های مختلف صدا وسیما به صورت افتخاری نظارت کنند هم در تهران و هم استان ها   خبر داد و تصریح کرد: با رصد تمامی برنامه های از سوی راصدین به طور حتم تغییر چشمگیری در تولیدات صدا و سیما خواهیم بود.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه با تغییرات جدید صورت گرفته در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما در حوزه صدا و سیما و هم خبر در تمامی استان ها برنامه رصد شده و مجموعه نظارتها در برنامه و فایلی برای هر یک از اعضای شورا به صورت آنلاین ارسال خواهد شد، گفت: اعضای شورا ضمن رصد فایلها می توانند همان جا نظر داده که تمامی این پروسه از طریق سیستم فناوری تعبیه شده به سمع و نظر رئیس و معاونت های مربوطه هم خواهد رسید.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما ادامه داد: در راستای نظارت و رصد برنامه های تولیدی در صدا وسیما شکایت های افراد از برنامه های مختلف نیز بررسی و به طور حتم در اسرع وقت در مورد به آن ها تصمیم گیری خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.